.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 4

اسکوتر برقی شیائومی پرو 4 که در سال 2022 معرفی و روانه بازار شد نسخه ارتقاء یافته نسل های قبلی خود است, این اسکوتر مجهز به تایر های تیوپ لس 10 اینچی است که 1.5 اینچ نسبت به مدل قبلی بزرگ تر می باشد, سیستم ترمز, بدنه، مدیریت مصرف باتری, فرمان و کامپیوتر سفری اسکوتر شیائومی پرو 4 نسبت به مدل قبلی به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است . این مدل همراه با یک کیف جهت نگهداری لوازم که در قسمت جلوی فرمان نصب میگردد ارائه می شود.

ویژگی های ظاهری، طراحی و ابعاد: اسکوتر شیائومی پرو 4 از یک بدنه از جنس آومینیومی مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد, در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر, ترمز, نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است, در قسمت پائینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر می شود, چرخ جلویی اسکوتر شیائومی پرو 4 موتور براشلس 700 وات را در خود جای داده و چرخ پشتی که دیسک چرخ بر روی آن قرار گرفته است وظیفه کاهش سرعت را بر عهده دارد, یک پایه کوچک قسمت زیرین Mi Electric Scooter Pro 4 نقش جک را برای این اسکوتر ایفا می کند. محل اتصال شارژر به اسکوتر که دارای یک درپوش مغناطیسی است از جنس سیلیکون ساخته شده است. تایرهای اسکوتر شیائوپی پرو 4 از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی جذاب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر باشید ولی در صورت لزوم می توانید آن ها را با تایر های جامد ضد پنچری نیز جایگزین کنید.

با استفاده از نمایشگر قرارگرفته بر روی دسته اسکوتر شیائومی پرو می توانید حالت هدایت خود را بین سه گزینه (اکو , استاندارد و اسپورت) انتخاب کنید و همچنین سرعت لحظه ایی خود و میزان باتری باقی مانده را بر روی نمایشگر مشاهده کنید, همچنین در صورتی که اسکوتر نیاز به خنک شدن داشته باشد (در مواقعی که شیب های نا متعارف را با آن طی می کنید) بر روی نمایشگر علامت هشدار را به شما نمایش می دهد. یکی از قابلیت های جذاب اسکوتر شیائومی پرو 4 مجهز بودن این اسکوتر به سیستم کروز کنترل است که بیشتر برای مسافت های طولانی کاربرد دارد.

سیستم نیروی محرکه: اسکوتر شیائومی پرو 4 نیز مانند مدل قبلی خود از یک موتو براشلس با توان 600 وات که در چرخ جلو جای داده شده است استفاده می کند, این موتور براشلس قادر است افراد را با حداکثر وزن 120 کیلوگرم در مسیر های بدون شیب به حداکثر سرعت 25 کلیومتر بر ساعت برساند, همچنین با توجه به تولید این موتور با فناوری روز مصرف انرژی آن نیز اندک است, به شکلی که با یکبار شارژ کامل باتری به کمک این موتور می توانید مسافت 55 کیلومتر را طی کنید.

تایر های جدید: Scooter pro 4 شیائومی تایر های بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد علاوه بر آن تایر های با وجود بادی بودن (پنوماتیک) که باعث نرم تر سواری دادن آن می شود فاقد تیوپ داخلی هستند همچنین در برابر پنچری مقاومت بیشتری دارند.

مود های هدایت: این محصول دارای 3 حالت هدایت است که در طریق پنل آن می توانید بنا بر شرایط آن ها را انتخاب کنید:

مود اول : Pedestrian mode : در این حالت حداکثر سرعت شما از 5 کیلومتر بر ساعت تجاوز نخواهد کرد, سرعتی معادم پیاده روی.

مود دوم : Standard : در این حالت سرعت شما از 20 کیلومتر بر ساعت نیز تجاوز نخواهد کرد که برای محیط ها و خیابان شلوغ مناسب است.

مود سوم : Sport mode : در این حالت شما امکان دست یابی به حداکثر سرعت قابلت ارائه توسط این اسکوتر, یعنی 25 کیلومتر بر ساعت را خواهید داشت.

دارای استادندارد IP54: اسکوتر برقی شیائومی پرو 4 در برابر نفوذ آب مقاوم است و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده است.

طراحی آسان تاشو: اسکوتر برقی شیائومی پرو 4 از مواد آلیاژ آلومینیوم فوق‌العاده قوی با استانداردهای هوافضا برای قاب استفاده شده است که اسکوتر را بسیار بادوام و سبک کرده است. فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. پس از تا زدن، اسکوتر فشرده شده و فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید.

سیستم ترمز: یکی از بهترین قابلیت های اسکوتر های شیائومی مجهز بودن این اسکوتر ها به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد . شما با استفاده از اهم قرار گرفته بر روی فرمان می توایند پد های ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذ های خنک کننده لنت متصل کنید در فاصله کوتاهی متوقف شونید, این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد.

سیستم ریکاوری انرژی جنبشی KERS: یکی از مهم ترین قابلیت های اسکوتر Mi Electric Scooter pro 4 قابلت ریکاوری انرژی است تا به کمک آن بتوانید مسافت بیشتری را با اسکوتر طی کنید و در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید, این سیستم انرژی جنشی ناشی از چرخیدن چرخ ها را به صورت انرژی اکتریکی در باتری ذخیره می کند .

کد QR منحصر به فرد: در هر دستگاه یک کد QR منحصر به فرد وجود دارد که فقط متعلق به شما است، لایه دیگری از امنیت را برای احراز هویت فراهم می کند.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم می‌کند تا با فشار دکمه‌ای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3

همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافت‌های طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق ۲۵۰W کار می‌کند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W می‌رسد. هنگامی که شارژ باتری زیر 30 درصد باشد، اسکوتر برای حدود 10 روز متوالی روشن نمی شود و باتری وارد حالت خواب می شود تا عمر آن افزایش یابد. به علاوه سیستم مدیریت هوشمند باتری نسل پنجم BMS باتری شما را ایمن نگه می دارد.

برد مسافت فوق العاده: سیستم بازیابی انرژی جنبشی می تواند انرژی جنبشی را از ترمزگیری و حرکت مجدد بازیابی کرده و آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده برای بهبود بیشتر مسافت طی شده، تبدیل کند. می توانید به راحتی در خیابان ها یا خطوط باریک پیاده رو حرکت کنید و از مسیر لذت ببرید.

طی کردن مسافت طولانی: اسکوتر برقی شیائومی پرو 3 یکی از خاص ترین محصولات شیائومی است. این اسکوتر قادر است مسافتی حدود 30 کیلومتر را طی کند که حداکثر سرعت آن 25 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. وجود ترمز دیسکی دو لنت عقب موجب ایمنی این وسیله خواهد شد.

قابلیت اتصال بلوتوث: به کمک برنامه Mi Home، می توانید با استفاده از بلوتوث، سیستم عامل و باز کردن قفل اسکوتر را انجام دهید. همچنین می توانید اطلاعات مسافت طی شده و ... را در هر زمانی که بخواهید مشاهده کنید و تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 2

باتری لیتیومی و با ایمنی بالا باتری این وسیله ایمن و بادوام است و دارای گنجایش 446Wh است. شتاب این اسکوتر بسیار مناسب است و حداکثر سرعت آن به 25 کیلومتر بر ساعت می رسد. با یک بار شارژ کامل شما می توانید تا مسافت 45 کیلومتر را بپیمایید.

سیستم نسل جدید بازیابی انرژی، انرژی حرکتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند تا عمر باتری بیشتر شود سیستم نسل جدید بازیابی انرژی(KERS) به طور کامل در این وسیله آپگرید شده است و بازدهی تبدیل انرژی بسیار بهتر شده است. این سیستم می تواند انرژی سینتکی را از هر ترمز و توقفی ریکاوری کند و به آن را به انرژی الکتریکی قابل استفاده تبدیل کند تا قدرت اسکوتر را برای پیمودن مسافت بیشتر بالا ببرد. بازدهی ریکاوری انرژی می تواند از طریق اپلیکیشن Mi Home APP تنظیم شود تا شما بتوانید به خواسته های سواری خود را دست پیدا کنید.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

کنترل های مرکزی برای یک تجربه سواری بهتر طراحی شده اند و کار با آنها بسیار راحت است داشبورد دارای عملکرد چندگانه: نمایش 8 مورد اطلاعاتی(سرعت، حالت سرعت، قدرت، حالت قفل و دیگر اطلاعات سواری در یک لحظه)

دسته راحت: دسته استیکر از ماده TPR ساخته شده است و شما می توانید به خوبی آن را محکم بگیرید. این موضوع باعث تجربه بهتر رانندگی می شود.

تراتل دستی حساس: مقاومت متوسط و فیدبک زمانی تراتل دستی باعث کنترل آسان تر سرعت می شود و شتاب دستگاه را هم بهتر می کند.

یک دکمه و چندین عملکرد: شما با یک دکمه در اسکوتر برقی Mi می توانید چندین کار انجام دهید. خاموش و روشن کردن وسیله، سوییچ کردن بین حالت های سرعت و خاموش و روشن کردن چراغ ها همگی با یک دکمه انجام می شود.

اسکوتر شیائومی Mi Scooter 2 Pro: سه حالت سرعت زمانی که در حال رفتن به سر کار هستید دکمه S را فشار دهید تا سریع تر حرکت کنید. موقعی که در حال گشت زنی در پارک هستید دکمه D را فشار دهید و زمانی که به جاهای شلوغ می رسید حالت پیاده روی را فعال کنید تا بتوانید آهسته حرکت کنید. کافی است دو بار پشت سر هم، دکمه پاور را فشار دهید تا به راحتی بین حالت ها سوییچ کنید و به راحتی سرعت خود را بر اساس محیط پیرامون خود تنظیم کنید. حالت پیاده روی: 0 تا 5 کیلومتر بر ساعت/ حالت استاندارد: 0 تا 20 کیلومتر بر ساعت / حالت اسپرت:0 تا 25 کیلومتر بر ساعت

قیمت و خرید اسکوتر شیائومی Mi Scooter 2 Pro

این وسیله برای شما لذت می آورد و به امنیت شما بسیار اهمیت می دهد سیستم دوگانه ترمز عقب و جلو: مسافت ترمز کوتاهتر برای امنیت بیشتر چرخ عقب از یک دیسک ترمز بزرگ با قدرت ترمز بیشتر استفاده می کند و این در حالی است که چرخ جلو سیستم ترمز E-ABS ضد قفل مجهز است. زمان ترمز کردن، سیستم های ترمز جلو و عقب یکی پس از دیگری فعال می شوند و باعث کوتاه تر شدن مسافت ترمز می شوند و این موضوع امنیت را بالاتر می برد.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

نسل جدید تایرهای بادی 8.5 : راحت تر و دارای ناهمواری کمتر مقاومت در برابر پنجری و نیرومندی این تایرها افزایش یافته است. ماندگاری این تایرها 3 برابر شده است. این تایرها نه تنها سواری راحتی را روی جاده های هموار برای شما فراهم می کنند که روی جاده های کثیف، ناهموار و لغزنده هم به خوبی حرکت می کنند.

چراغ جلوی اولترا-برایت 2 وات: بدون سوسو زدن، نوردهی بهتر و راحت تر روشنایی بالای چراغ جلوی جدید، ایمنی رانندگی را در شب افزایش می دهد. انعکاس های نور چراغ باعث می شود مسیری جلوی شما همیشه روشن باشد و هم چنین شما شاهد سوسوزنی نور چراغ نخواهید بود.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

چراغ عقب بروز شده: بزرگتر و روشن تر زمانی که چراغ جلو روشن شود، چراغ عقب نیز به صورت خودکار روشن خواهد شد. زمانی که ترمز زده می شود، چراغ عقب چشمک خواهد زد تا افراد و وسایل نقلیه پشت سر شما متوجه ترمز شما شوند. چراغ عقب هم چنین دارای رفلکتور است تا امنیت رانندگی را بالاتر ببرد.اضافه شدن رفلکتورهای جلو، کنار و عقب: قابلیت دیده شدن بالاتر، امنیت بیشتر رفلکتورها به جلو، کنار و چراغ عقب اسکوتر اضافه شده اند تا قابلیت دیده شدن اسکوتر در شب را بالاتر ببرد و در نتیجه امنیت رانندگی شما در شب بالاتر برود.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2

اسکوتر برقی شیائومی پرو 2 : جمع و تا کردن تنها در سه ثانیه فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. پس از تا زدن، اسکوتر فشرده شده و فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین بگذارید. بدنه اسکوتر از آلیاژ آلومینیومی سبک و با قدرت بالا ساخته شده که می تواند تا 100 کیلوگرم بار را حمل کند. با وزن کلی 14.2 کیلوگرم شما می توانید این وسیله را به هر کجا که دوست دارید ببرید.

سیستم نسل پنجم مدیریت باتری هوشمند BMS شش عامل محافظ زیر، باتری را امن نگه می دارند و عمر باتری را بالا می برند. از اپلیکیشن Mi Home APP برای رصد وضعیت باتری خود استفاده کنید . اگر مشکلی وجود داشته باشد، این اپلیکیشن به سرعت آن را به شما گوشزد می کند. محافظت short circuit / محافظت Overcurrent / محافظت دوگانه از overcharching / محافظت دمایی / محافظت در برابر autosleep

Mi Home App: دستیاری باهوش برای رانندگی شما اسکوتر برقی شیائومی Mi Scooter Pro 2 می تواند از طریق بلوتوث به Mi Home App متصل شود و شما با آن می توانید کار قفل کردن، باز کردن قفل، مانیتورینگ دیتای رانندگی(سرعت، مسافت پیموده شده، میزان باتری باقیمانده و غیره) و شخصی سازی کنترلها را انجام دهید. شما هم چنین می توانید از ویژگی های جدید لذت ببرید و تجربه رانندگی راحت تری را با آپگریدها بدست آورید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter 3 Lite

اسکوتر جدید برقی شیائومی مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite جدیدترین اسکوتر برقی شیائومی مدل 3 Lite یکی از جدیدترین اسکوترهای برقی شیائومی می باشد. این محصول با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی های فنی بالا روانه بازار شده است. این اسکوتر جدید که نسبت به سایر اسکوترهای شیائومی ارزان تر است، با طراحی شیک و موتور الکتریکی قدرتمند خود مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. نگاهی به مشخصات فنی اسکوتر مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite می اندازیم.

مشخصات فنی اسکوتر مدل Xiaomi Electric Scooter 3 Lite بدنه اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت از آلومینیوم ساخته شده است، بنابراین سبک وزن و ضد ضربه می باشد. خطوط مینیمالیستی با رنگ های سیاه و سفید در طراحی بدنه این محصول به چشم می خورد. اسکوتر جدید شیائومی مانند دیگر مدل ها ساختاری تاشو دارد. این دستگاه دارای گواهی TÜV Rheinland آلمان می باشد که مهر تاییدی بر طراحی بهینه این محصول است. طراحی ساده و برجسته دسته، سبب گردیده تا از لیز خوردن دست از روی دسته جلوگیری شود. همچنین با استفاده از صفحه نمایشی که روی فرمان تعبیه شده، می توانید تنظیمات دنده، اطلاعات سرعت، هشدارهای بروز خطا و مقدار شارژ باتری را مشاهده نمایید.

اسکوتر شیائومی 3 لایت به موتور الکتریکی 300 واتی مجهز شده است. بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی از سربالایی ها به راحتی بالا بروید. حداکثر سرعت این دستگاه 25 کیلومتر بر ساعت می باشد. اسکوتر شیائومی 3 لایت دارای 3 حالت دنده است که شما می توانید دنده را با توجه به نیاز خود کاهش و یا افزایش دهید. حالت اول حالت سرعت کم، که در آن می توانید تا 6 کیلومتر در ساعت حرکت کنید. دنده دوم حالت استاندارد است که می توانید به حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید. آخرین حالت نیز حالت ورزشی است که در این حالت می توانید تا 25 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرید.

شما می توانید باتری شیائومی اسکوتر 3 لایت را در حدود 4.5 ساعت تا 100 درصد شارژ کنید. باتری های لیتیومی با عمر طولانی مدت این دستگاه، می تواند تا 20 کیلومتر مسافت را طی نماید. برد 20 کیلومتری می تواند در استفاده شهری کافی باشد. یعنی شما می توانید با یک بار شارژ چندین بار به مدرسه یا مکان های نزدیک بروید. به علاوه باتری این محصول مجهز به سیستم مدیریت باتری BMS است که از آتش سوزی و انفجار باتری جلوگیری می کند. اضافه بر این، سیستم BMS از مشکلاتی که ممکن است به دلیل اختلال در ولتاژ در هنگام شارژ، خالی شدن شارژ و یا دلایل دیگر رخ دهد، جلوگیری می کند.

The Xiaomi Scooter 3 Lite

این محصول دارای ترمزهای کاسه ای است. اسکوتر ۳ لایت جدید شیائومی ایمنی سواری شما را نیز تضمین می کند. این اسکوتر مانند سایر اسکوترهای شیائومی به اپلیکیشن Mi Home متصل می گردد. بنابراین شما می توانید از طریق گوشی خود اطلاعات دقیقی شامل مسافت طی شده، مصرف و یا میزان شارژ باتری و ... را از اسکوتر خود بدست بیاورید.

نتیجه گیری این اسکوتر در حال حاضر یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه‌ترین اسکوترهای شیائومی می باشد. همچنین عملکردی مفید نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. این محصول در مکان هایی که ترافیک بالایی دارند بسیار کاربردی تر از خودروها می باشد و می توان کمک شایانی به تردد سریع شما در ساعات شلوغی خیابان ها کند.

مشخصات و خرید کولر گازی اینورتر گری مدل ۳۰۰۰۰ ICOOL

در اینجا به بررسی مشخصات و خرید کولر گازی سرد و گرم گری می پردازیم. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL یکی از محصولات جدید کمپانی گری می باشد که به تازگی عرضه و وارد بازار شده است. همانطور که می دانید امروزه دستگاه تهویه مطبوع به یکی از کالا های ضروری برای هر مکانی تبدیل شده است. در همین راستا کمپانی های زیادی در این عرصه فعالیت دارند. کمپانی گری یکی از برند های معروف جهانی می باشد که محصولات متنوعی را طراحی و تولید می کند که شما کاربران عزیز می توانید تنوع محصولات این کمپانی را در این جا مشاهده کرده و با ضمانت بهترین قیمت آن را خریداری کنید.

همانطور که می دانید سری محصولات I’COOL دارای کلاس آب و هوای T3 می باشند که یکی از نکات قوت این کولر گازی ها می باشد. کلاس آب و هوایی T3 نشان دهنده‌ی آن می باشد که این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد. یکی دیگر از نکات عملکرد سرمایشی و گرمایشی آن می باشد که به کاربران این اجازه را می دهد که در هر فصلی با هر شرایط آب و هوایی از آن بهره مند شوید. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی این دستگاه برابر با ۳۰۰۰۰ BTU/h می باشد که یکی از پر قدرت ترین کولر گازی های دیواری به حساب می آید.

یکی از نکات قابل توجه در مورد کولر گازی ها مصرف انرژی آن ها می باشد. خوشبختانه باید گفت که سری محصولات I’COOL دارای فناوری هوشمند اینورتر می باشند که با استفاده از این فناوری توانسته مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی دیگر از نکات کمپرسور آن می باشد. گری برای کولر گازی های دیواری خود از کمپرسور روتاری بهره می برد که دارای طول عمر زیاد و کارایی بالایی هستند. از نکات باقی مانده گاز مبرد R410a آن می باشد، کمپانی گری برای محصولات خود از گاز مبرد R410a استفاده می کند که در صنعت کولر گازی یکی از بهترین مبرد ها می باشد.

ویژگی های کولر گازی اینورتر گری مدل ICOOL یکی از ملاک های اصلی خرید کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ گری قدرت آن می باشد، به همین دلیل کمپانی گری در سری I’COOL محصول خود را در قدرت های مختلفی طراحی و تولید کرده است. کولر گازی ۳۰۰۰۰ اینورتر گری مدل ICOOL با قدرت خنک کنندگی ۳۰۰۰۰ BTU/h طراحی و تولید شده است که می تواند برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع بسیار مناسب باشد. همچنین این دستگاه این قابلیت را دارد که هوای تولید شده را به چهار طرف راست و چپ، بالا و پایین به صورت یکسان پرتاب کند.

  • گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125
  • مناسب برای مکان های با متراژ ۶۰ متر مربع
  • مناسب برای کلاس آب و هوای T3
  • دارای طراحی زیبا و مدل دیواری
  • دارای پرتاب باد ۳۰۰۰۰
  • دارای رده مصرف انرژی A+
  • کولر گازی 30000 اینورتر گری مدل ICOOL

قیمت کولر گازی اینورتر گری gree ICOOL 30000 همانطور که می دانید و در بالا به آن اشاره کوچکی داشتیم سری کولر گازی I’COOL از فناوری هوشمند اینورتر بهره می برد. در حقیقت اینورتر یک ماژول الکتریکی بوده که وظیفه تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را عهده‌دار است. کمپرسور های کولر گازی در دو وضعیت دور متغیر و دور ثبت عمل می کنند. عمل کردن کمپرسور در وضعیت دور متغیر را فناوری اینورتر در کولر گازی می گویند.

کولر گازی 27000 اینورتر گری مدل ICOOL

مشخصات و معرفی کولر گازی 13000 اینورتر گری مدل ICOOL در اینجا به بررسی مشخصات و قیمت کولر گازی گری می پردازیم. باید گفت که تا اکنون کمپانی گری توانسته است رضایت مشتری های خود را نسبت به قدرت خنک کنندگی بدست آورد. این کمپانی تنوع زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است و آن ها را در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید کرده است که شما عزیزان می توانید بسته به نیاز خود در هر ظرفیتی که نیاز داشتید تهیه نمایید. کولر گازی گری 13000 اینورتر مدل ICOOL با عملکرد سرمایشی و گرمایشی طراحی شده است که قدرت آن برابر با 13000 BTU/h می باشد که می تواند مکان های با متراژ 22 متر مربع را به راحتی تهویه کند. همچنین پرتاب باد این محصول برابر با 12 متر می باشد که می تواند باد را به چهار طرف مساوی به صورت یکسان پرتاب کند.

یکی از دلایل محبوبیت بالای محصولات کمپانی گری بهره بردن از گاز R410a می باشد. تمامی محصولات این کمپانی از این گاز بهره می برند که باعث محبوبیت دوچندان این محصولات شده است. گاز ها در کولر گازی ها نقش های اصاصی دارند به همین خاطر یکی از نکات قابل توجه می باشد. این مبرد در سیستم های خنک کننده خانگی و صنعتی، پمپ های حرارتی، رطوبت سازها و چیلر های کوچک استفاده می شود.

همچنین می توان به عنوان جایگزین مبرد R22 در سیستم های برودتی صنعتی، تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. گاز مبرد R410A ترکیبی از مبردهای R32 و R125 می باشد. گاز مبرد R410 بهترین جایگزین R22 بوده و همانند این گاز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. همچنین کمپرسور های که از گاز R410a بهره می برند 40% خنک کنندگی بالاتری نسبت به گاز های R22 دارند که این یکی از نقاط مثبت این کولر گازی ها است. نقطه جوش گاز R410a منفی 51.4 درجه است که بازدهی بیشتری نسبت به سایر گاز ها دارد. این ویژگی باعث شده که گاز R410a دارای ظرفیت سرما سازی بیشتری باشد به همین دلیل در کولر های گازی بیسار کاربرد داشته است.

ویژگی های کولر گازی اینورتر 13000 گری مدل آی کول اِچ اولین چیزی که هنگام خرید کولر گازی گری  13000 حائز اهمیت است قدرت و توان کولر گازی و همچنین ویژگی های آن می باشد.

  • دارای مصرف انرژی A+
  • استفاده از گاز مبرد R410a
  • دارای طراحی شیک
  • قدرت خنک کنندگی بالا
  • دارای پرتاب باد تا فاصله 12 متر
  • دارای کمپرسور از نوع روتاری
  • قابل استفاده هم به صورت گرمایشی و هم به صورت سرمایشی
  • قیمت کولر گازی icool گری

قیمت کولر گازی icool گری 13000 یکی از بزرگترین دغدغه های ما مصرف انرژی زیاد و هزینه های هنگفت می باشد که باعث شده است افراد زیادی از کولر گازی فاصله بگیرند. کمپانی گری برای محصولات خود توانسته است فناوری هوشمند اینورتر را تعبیه کند. خوشبختانه برند گری تمامی محصولات سری ICOOL را به این فناوری مجهز کرده است که توانسته گرید انرژی A+ را بدست آورد. در اصل فناوری اینورتر یک ماژول الکتریکی بوده که وظیفه تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را عهده‌دار است. کمپرسور های کولر گازی در دو وضعیت دور متغیر و دور ثبت عمل می کنند. عمل کردن کمپرسور در وضعیت دور متغیر را فناوری اینورتر در کولر گازی می گویند. روشن و خاموش شدن کمپرسور سبب تنظیم دما در کولر گازی دور ثابت می گرددکه مصرف برق بالایی را به دنبال دارد. در کولر گازی های اینورتر خاموش و روشن شدن متوالی کمپرسور به علت دور متغیر کمپرسور صورت نمی گیرد و موجب می گردد در مصرف برق صرفه جویی زیادی شود.

یکی از بخش های جذاب یک کولر گازی که بیشتر افراد به آن توجه بسیاری می کنند قسمت طراحی آن می باشد. همانطور که می دانید این کولر گازی از دو یونیت تشکیل شده است که یونیت خارجی آن بیرون ساختمان نصب می شود و یونیت داخلی آن داخل ساختمان نصب می شود. یونیت داخلی از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و با رنگ سفید طراحی و تولید شده است که می تواند با هر دکوراسیونی سازگار باشد. همچنین یونیت خارجی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند سالیان زیادی دوام بیاورد. که برای خرید این کولر گازی می توانید به فروشگاه اینترنتی اورجینال کده مراجعه کنید و این کولر گازی را ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter M365

بررسی اسکوتر برقی شیائومی مدل M365شرکت شیائومی در ادامه ارائه محصولاتی برای سبک زندگی اقدام به تولید محصول اسکوتر برقی کرده است. البته همان طور که می دانیم کمپانی زیرمجوعه شیائومی MiJia نام دارد که این بار شیائومی با همکاری MiJia این محصول را روانه بازار کرده است.

این محصول Xiaomi Mijia Electric Scooter نام دارد. از قابلیت های اسکوتر میجیا، داشتن یک اپلیکیشن مخصوص برای گوشی های هوشمند می باشد.

بدنه ی آلومینیمی از جنس بدنه هواپیما، این محصول از سری محصولات شیائومی را نسبت به دیگر محصولات مشابه برتر کرده است. این محصول قابلیت تا شدن دارد تا فضای کمتری را اشغال کرده و بتوان آن را به عنوان مثال در چمدان یا صندوق عقب ماشین جا داد. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۵ کیلومتر در ساعت است.

این اسکوتر به یک چراغ ال ای دی مجهز است که تا ۶ متر جلو تر را روشن کند. به علاوه این دستگاه دارای یک چراغ خطر قرمز، در قسمت پشتی خود می باشد که به همراه چهار چراغ راهنمای LED این محصول را ایمن کرده است. جالب است بدانید برای سیستم ترمز ضد قفل از فن آوری E- ABS استفاده شده است.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 یک اسکوتر همه فن حریف

طراحی فنی این اسکوتر این اسکوتر برقی شیائومی مدل m365 ، دارای ظاهری مدرن است و چرخ های به کار رفته در آن نیز هوشمند می باشند. این اسکوتر ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و شما نیاز به ۳ ثانیه دارید تا آن را باز و بسته کنید. موتور این اسکوتر برقی با جربان برق ۲۵۰ W کار می کند و در حالت اضطرار به ۵۰۰ W می رسد.

پیشنهاد می کنیم از دسته بندی محصولات سبک زندگی شیائومی نیز دیدن نمایید. چرخ های این اسکوتر از نوع بادی بودی که ثبات خوبی را در برابر موانع ایجاد می کند. در حال حرکت، برای راه اندازی سامانه بازیابی انرژی، کافیست تا کاربر دسته ترمز را فشار دهد و به این شکل انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود که باعث بیشتر شدن طول عمر باتری می شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 طراحی بسیار بی نظیر

اپلیکیشن تلفن همراه MiJia Scoorter این اسکوتر دارای یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند مخصوصا گوشی شیائومی می باشد که مختص این محصول است. از خاصیت های این اپ، می توان نشان دادن اطلاعاتی در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافتی که می توان با این میزان شارژ طی کرد را نام برد.

استفاده از الگوریتمی برای خواندن سیگنال سنسور سرعت و کمک به راننده برای تنظیم خودکار سرعت اسکوتر، باعث کاهش خستگی می شود.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 مناسب برای تمام سطوح

ویزگی های ظاهری ابعاد این اسکوتر در حالت باز شده ۱۱۴ × ۴۳ × ۱۰۸ سانتی متر و در حالت تاشو ۴۹ × ۴۳ × ۱۰۹ سانتی متر می باشد. چرخ های استفاده شده در این اسکوتر ۸٫۵ اینچ و اندازه موتور ۶٫۷ اینچ می باشد. برق ورودی ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت AC با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز می باشد.

حداقل ولتاژ باتری ۴۲ ولت می باشد. زمان شارژ شدن کامل این اسکوتر ۵٫۵ ساعت و توان شارژر ۷۱ وات است. میزان مصرف انرژی این اسکوتر نیز ۱۱ کیلو وات بر ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365 سبک و قابل حمل

این اسکوتر برقی هوشمند، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را داراست و برای راه اندازی آن، به تلفن همراه نیاز است. همچنین میتوانید با اسکن کردن تصویر زیر، این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 897
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : یک شنبه 28 اسفند 1399
.

نرم افزارهای ضروری در رشته معماری و مشخصات فنی مورد نیاز

رشته معماری، به عنوان یکی از رشته‌های هنری-مهندسی، به ابزارهای قدرتمندی برای طراحی، تحلیل و ارائه طرح‌ها نیاز دارد. نرم‌افزارهای معماری، با ارائه امکانات گرافیکی پیشرفته، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و تحلیل‌های دقیق، به معماران کمک می‌کنند تا ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند. در این مقاله، به معرفی برخی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای معماری و مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای روان آن‌ها خواهیم پرداخت.

فهرست نرم‌افزارهای پرکاربرد در معماری

  • نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی:
  • نرم‌افزارهای رندرینگ:
    • V-Ray
    • Corona Renderer
    • Lumion
  • نرم‌افزارهای طراحی داخلی:
  • نرم‌افزارهای BIM:
    • Revit
    • ArchiCAD

مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای روان نرم‌افزارهای معماری

نرم‌افزارسیستم عاملپردازندهرمکارت گرافیکفضای ذخیره‌سازی
AutoCAD Windows, macOS Intel Core i5 یا بهتر 8 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 2 گیگابایت حافظه 100 گیگابایت یا بیشتر
Revit Windows Intel Core i7 یا بهتر 16 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 4 گیگابایت حافظه 200 گیگابایت یا بیشتر
SketchUp Windows, macOS, Linux Intel Core i5 یا بهتر 8 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 1 گیگابایت حافظه 50 گیگابایت یا بیشتر
3ds Max Windows Intel Core i7 یا بهتر 16 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 6 گیگابایت حافظه 200 گیگابایت یا بیشتر
V-Ray, Corona Renderer, Lumion Windows Intel Core i7 یا بهتر 16 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 8 گیگابایت حافظه 200 گیگابایت یا بیشتر
ArchiCAD Windows, macOS Intel Core i5 یا بهتر 8 گیگابایت یا بیشتر کارت گرافیک با حداقل 2 گیگابایت حافظه 100 گیگابایت یا بیشتر

 

نکته: مشخصات فنی ذکر شده در جدول، حداقل نیازمندی‌ها برای اجرای روان نرم‌افزارها هستند. برای انجام پروژه‌های بزرگ و پیچیده، بهتر است از سیستم‌هایی با مشخصات بالاتر استفاده شود.

معرفی مختصر نرم‌افزارها

  • AutoCAD: نرم‌افزاری قدرتمند برای طراحی دوبعدی و سه‌بعدی، نقشه‌های معماری، مکانیکی و عمرانی.
  • Revit: نرم‌افزاری برای طراحی ساختمان‌های اطلاعاتی (BIM) و ایجاد مدل‌های سه‌بعدی دقیق و پارامتریک.
  • SketchUp: نرم‌افزاری ساده و کاربرپسند برای مدل‌سازی سه‌بعدی و طراحی داخلی.
  • 3ds Max: نرم‌افزاری حرفه‌ای برای مدل‌سازی سه‌بعدی، انیمیشن و رندرینگ.
  • V-Ray, Corona Renderer, Lumion: نرم‌افزارهای رندرینگ برای ایجاد تصاویر و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه از مدل‌های سه‌بعدی.
  • ArchiCAD: نرم‌افزاری برای طراحی معماری مبتنی بر BIM با تمرکز بر طراحی معماری پایدار.

دلایل اهمیت نرم‌افزار در معماری

  • افزایش دقت و سرعت طراحی: نرم‌افزارها به معماران اجازه می‌دهند تا طرح‌های خود را با دقت بسیار بالاتری نسبت به روش‌های سنتی ایجاد کنند.
  • امکان شبیه‌سازی و تحلیل: نرم‌افزارها امکان شبیه‌سازی نور، سایه، تهویه و سایر عوامل محیطی را فراهم می‌کنند.
  • تسهیل همکاری: نرم‌افزارهای معماری به تیم‌های طراحی اجازه می‌دهند تا به صورت همزمان بر روی یک پروژه کار کنند.
  • بهبود کیفیت ارائه طرح: نرم‌افزارهای رندرینگ به معماران کمک می‌کنند تا طرح‌های خود را به صورت واقع‌گرایانه به کارفرمایان و مشتریان ارائه دهند.

مشخصات فنی لپ‌تاپ مناسب معماری

برای اجرای روان نرم‌افزارهای فوق، لپ‌تاپ شما باید به مشخصات فنی زیر مجهز باشد:

  • پردازنده (CPU): پردازنده‌های سری Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7 بهترین گزینه برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین معماری هستند. تعداد هسته‌های بیشتر و فرکانس بالاتر، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.
  • حافظه رم (RAM): حداقل 16 گیگابایت رم برای اجرای روان نرم‌افزارها و کار همزمان با چندین برنامه ضروری است. 32 گیگابایت رم برای پروژه‌های بزرگ و پیچیده توصیه می‌شود.
  • کارت گرافیک (GPU): یک کارت گرافیک قدرتمند از سری NVIDIA Quadro یا GeForce RTX برای رندرینگ و ویرایش تصاویر سه‌بعدی بسیار مهم است.
  • حافظه داخلی (SSD): استفاده از حافظه SSD به جای HDD به طور قابل توجهی سرعت بوت شدن سیستم و اجرای نرم‌افزارها را افزایش می‌دهد. حداقل 512 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره پروژه‌ها و فایل‌های بزرگ کافی است.
  • نمایشگر: نمایشگری با رزولوشن بالا (حداقل Full HD) و دقت رنگ بالا برای مشاهده دقیق جزئیات طراحی بسیار مهم است.
  • پورت‌ها: وجود پورت‌های USB-C، Thunderbolt و DisplayPort برای اتصال به مانیتورهای خارجی، دستگاه‌های ذخیره‌سازی و سایر تجهیزات ضروری است.

جدول مشخصات فنی پیشنهادی

مشخصه فنیحداقل توصیه‌شدهتوصیه‌شده برای پروژه‌های بزرگ
پردازنده Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7 Intel Core i9 یا AMD Ryzen 9
حافظه رم 16 گیگابایت 32 گیگابایت
کارت گرافیک NVIDIA Quadro یا GeForce RTX NVIDIA Quadro RTX
حافظه داخلی 512 گیگابایت SSD 1 ترابایت SSD
نمایشگر Full HD، دقت رنگ بالا 4K، دقت رنگ بالا

نکات مهم هنگام خرید لپ‌تاپ

  • خنک‌سازی: به دلیل اجرای نرم‌افزارهای سنگین، لپ‌تاپ شما باید سیستم خنک‌سازی کارآمدی داشته باشد.
  • باتری: عمر باتری طولانی برای کار در محیط‌های خارج از دفتر مهم است.
  • وزن و ابعاد: اگر قصد دارید لپ‌تاپ خود را به طور مرتب حمل کنید، وزن و ابعاد آن بسیار مهم هستند.
  • گارانتی: انتخاب لپ‌تاپی با گارانتی معتبر، خیال شما را از بابت تعمیرات احتمالی راحت می‌کند.


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 7 مهر 1403
.

هیدرودرمی یکی از روش های غیرتهاجمی و پاکسازی پوست است که شما میتوانید با این روش پوست را شاداب و آبرسانی کنید. پوست در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های موجود ، مواد آلوده کننده در هوا و رعایت نکردن روتین پوستی روزانه و استفاده بیش از حد مواد آرایشی خشک و تکیده میشود که این باعث میشود پوست شخص تکیده و بیمار به نظر برسد . هیدرودرمی روشی است که شما میتوانید با استفاده از ژل های مخصوص آبرسان شادابی و طراوت را به پوست بازگرداب نید و از پیری زودرس و خشک شدن پوست جلوگیری کنید . شما با هیدرودرمی ( آبرسانی ) میتوانید لایه شاخی پوست را رطوبت رسانی کنید و سلول های خشک شده پوست را آبرسانی کنید . در این روش برای همه تایپ های پوستی قابل استفاده میباشد .

فواید هیدرودرمی :
_لیفت پوست صورت و صاف کردن چین و چروک های ایجاد شده در پوست
_کاهش التهابات پوستی
_آبرساتنی عمیق پوست
_ایجاد ظاهر جوان تر ، شاداب تر و اصلاح پوست صورت
_جذب مواد به پوست صورت و گردن
_کاهش فعالیت غدد سباسه
_بهبود در بافت های تخریب شده پوست

اجزای دستگاه هیدودرمی هاینس:

ست دزن و گالوانیک

قلم اشعه های فرکوينسی

پنج عدد شیشه هیدرودرمی

ماسک حرارتی

قلم ماساژور

مشخصات :
نام : هیدرودرمی گالوانیک هاینس همراه با ماسک حرارتی ( فرمینگ )
ساخت : ایران
گارانتی : 5 سال
لوازم جانبی : ست دزن و گالوانیک قلم های فرکوينسی 5 عدد شیشه هیدرودرمی

ویژگی های دستگاه هیدرودرمی هاینس با ماسک حرارتی

  • آبرسانی به پوست و جذب مواد مغذی در حالت گالوانیک
  • پاکسازی و زدودن مواد زائد و چربی از سطح پوست در حالت دزن
  • جوانسازی پوست
  • از بین بردن جوش های سرسیاه
  • لیفت کردن
  • اکسیژن رسانی و فرم دادن به صورت
  • تزریق مواد مغذی به پوست
  • از بین بردن چین و چروک های پوستی
  • شفافیت و شادابی پوست
  • از بین بردن لکه ها و تیرگی پوست
  • داری ماسک حرارتی
  • توان ۳۰ وات

محتویات پکیج:

  • کابل برق
  • سی دی آموزشی
  • برگ گارانتی
  • پروب دزن
  • پروپ گالوانیک (۲عدد)
  • دسته رسانا
  • پروپ شیشه ای (۵عد)
  • دسته فرکانس
  • ماسک حرارتی

ارتباط با فروشگاه لوکس تبریز luxetabriz

  • نـشـانـی
    تبــــریز، ولیعصر، بلوار ولیعصر، فلکه بازار، پاساژ حسینی، طبقه دوم، پلاك D2
  • تـلـفـن
    33298480 (۰41) 
  • موبايـل
    09397946996
  • واتساپ
    09397946996

 



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 14 شهريور 1403
.

چگونه شماره سیمکارت خود را بفهمیم؟

فهرست مطالب چگونه شماره خود را بفهمیم همراه اول چگونه شماره خود را بفهمیم ایرانسل چگونه شماره خود را بفهمیم رایتل طریقه پیدا کردن شماره سیمکارت در گوشی‌های آیفون پیدا کردن شماره سیمکارت از طریق تنظیمات گوشی اندروید پیدا کردن شماره سیمکارت‌های به نام چگونه شماره سیمکارت گم شده را پیدا کنیم؟ 


هزاران دلیل متفاوت وجود دارد که ممکن است باعث شده باشد تا شماره سیمکارت خود را فراموش کرده باشید یا حتی ممکن است که سیمکارت جدیدی خریداری کرده باشید و شماره آن را ندانید. برای عضو شدن در برنامه‌های اجتماعی، برای چک کردن مانده حساب یا بسیاری امور دیگر نیاز دارید که شماره سیمکارت خود را بلد باشید؛ بنابراین در صورتی که به دنبال پیدا کردن شماره تلفن خود هستید در این مقاله همراه ما باشید.

چگونه شماره خود را بفهمیم همراه اول

پیدا کردن شماره همراه اول خود را می‌توانید با کمک کد انجام دهید.

کدی برای حل این موضوع وجود دارد که راه حل مناسبی برای سوال چگونه شماره خود را بفهمیم خواهد بود. داخل گوشی با زدن کد دستوری *99# می‌توانید شماره سیمکارتی که در حال استفاده از آن هستید را مشاهده کنید.

در صورتی که از دو سیمکارت استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که باید با همان خطی که قصد فهمیدن شماره آن را دارید کد را وارد کرده و تماس بگیرید.

چگونه شماره خود را بفهمیم ایرانسل

در صورتی که از مشترکین ایرانسل هستید و می‌خواهید بدانید که چگونه شماره خودمان را بفهمیم می‌توانید از کد دستوری *91# کمک بگیرید. در این بخش نیز توجه داشته باشید که حتما با سیمکارتی که قصد فهمیدن شماره آن را دارید کد را شماره گیری کنید.

چگونه شماره خود را بفهمیم رایتل

رایتل نیز کد مخصوصی را در نظر گرفته که با شماره‌گیری آن به راحتی می‌توانید شماره سیمکارت رایتل خود را پیدا کنید. با شماره گیری کد دستوری 210#* می‌توانید شماره سیمکارت رایتل خود را پیدا کنید.

طریقه پیدا کردن شماره سیمکارت در گوشی‌های آیفون

یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های پیدا کردن شماره سیمکارت کمک گرفتن از تنظیمات گوشی است. از آنجایی که تنظیمات گوشی آیفون با اندروید متفاوت است. هر دو گوشی مراحل مخصوص به خود را دارند که در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

پیدا کردن شماره سیمکارت از طریق تنظیمات گوشی آیفون

برای پیدا کردن شماره سیمکارت کارهای زیر را انجام دهید:

  1. در تنظیمات گوشی ایفون به بخش Setting گوشی بروید.
  2. در این بخش از بین گزینه‌های موجود Phone را انتخاب کنید.
  3. صفحه جدیدی رو به رویتان باز می‌شود و در مقابل عبارت My Number شماره سیمکارتتان یادداشت شده است.

پیدا کردن شماره سیمکارت از طریق تنظیمات گوشی اندروید

برای پاسخ به سوال چگونه شماره خودمان را بفهمیم در ادامه همراه ما باشید. در گوشی‌های اندروید نیز بخشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به شماره سیمکارت دسترسی پیدا کنید.

  1. تنظیمات (Settings) گوشی اندرویدی را باز کنید.
  2. در گوشی‌های اندرویدی بسته به نسخه سیستم عامل و مدل گوشی دو گزینه about Device یا sim cards and mobile networks قرار دارد که باید روی آن بزنید.
  3. با زدن روی هریک از گزینه‌های فوق در صفحه جدید رو به روی عبارت My phone number می‌توانید شماره سیمکارت را مشاهده کنید.

پیدا کردن شماره سیمکارت‌های به نام

در صورتی که اطلاع ندارید چند سیمکارت به نام شما وجود دارد بهترین روش استعلام از طریق پیامک است. در این روش باید کد ملی مورد نظرتان را به شماره ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ ارسال کنید. بعد از دقایقی نتیجه پیامک برایتان ارسال می‌شود؛ همچنین به شما نشان می‌دهد که سیمکارت مورد نظر برای کدام اپراتور است.

چگونه شماره سیمکارت گم شده را پیدا کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است سیمکارت در دسترس نباشد و نتوانید از کد دستوری برای پیدا کردن شماره تلفن استفاده کنید؛ بنابراین روش‌های جایگزین دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن کمک بگیرید. 

اولین کاری که می‌توانید انجام دهید استفاده از برنامه‌های جانبی است که با استفاده از سیمکارت در آن‌ها عضو شده‌اید؛ همچنین می‌توانید با استفاده برنامه‌های مخصوص اپراتورها شماره سیمکارت را پیدا کنید.

از دیگر روش‌های پیدا کردن شماره سیمکارت گم شده ارسال کد ملی به شماره 3000150 یا 3000504901 و همچنین کمک گرفتن از پوکه سیمکارت است.

جمع‌بندی

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به شماره سیمکارتتان نیاز پیدا کنید. تمامی روش‌هایی که برای پیدا کردن شماره مورد نظرتان به آن نیاز دارید را در این مقاله به صورت مفصل توضیح دادیم. 



:: موضوعات مرتبط: وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : شنبه 7 مرداد 1403
.

آموزش قدم به قدم ساخت کانال یوتیوب

با آموزش ساخت کانال یوتیوب، می‌توانید هر زمان که بخواهید یک یا چند چنل در یوتیوب برای خود بسازید و به تولید محتوا و کسب درآمد بپردازید


در دنیای امروزی که شبکه‌های اجتماعی توانسته‌اند جای رسانه ملی و بسیاری از سرگرمی‌ها را در زندگی افراد بگیرند، یوتیوب به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی، به قلمرویی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها، ایجاد محتوای آموزشی و سرگرمی تبدیل شده است. یوتیوب با برخورداری از بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در ماه، فرصتی طلایی برای کاربران خود ایجاد کرده تا بتوانند با تولید محتوای خلاقانه، کسب درآمد کرده و با سایر کاربران به تعامل بپردازند. با درآمدهای میلیونی که بسیاری از کاربران توانستند از یوتیوب دریافت کنند، بسیاری از افراد عادی به فکر کسب درآمد از این پلتفرم اجتماعی افتاده‌اند. اولین قدم برای کسب درآمد از یوتیوب، ساخت چنل یوتیوب و به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی در آن است. در این مقاله با ما همراه باشید تا به آموزش ساخت کانال یوتیوب بپردازیم و شما را یک قدم به کسب درآمد از این شبکه اجتماعی نزدیک کنیم.

روش ساختن چنل یوتیوب در 5 مرحله آسان

روش‌های مختلفی برای ساخت چنل یوتیوب وجود دارد؛ بااین‌حال ما قصد داریم آسان‌ترین روش ساخت آن را به شما در ادامه آموزش دهیم:

1. یک حساب Google ایجاد کنید.

باتوجه‌به اینکه حساب‌های یوتیوب به طور مستقیم با حساب‌های گوگل متصل هستند، پیش از ساخت کانال یوتیوب، شما باید یک حساب کاربری Google ایجاد کنید. برای این کار به accounts.google.com بروید و روی گزینه Create account ضربه بزنید.

برای ساخت اکانت گوگل، لازم است تا اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید تا حساب شما به‌آسانی، تنها در چند دقیقه آماده شود.

2. حساب YouTube خود را بسازید.

حال نوبت این است که برای ساخت کانال یوتیوب، دست‌به‌کار شوید. برای این کار به YouTube.com رفته و روی Sign In در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

حال حساب Google خود را انتخاب کرده و رمز عبور خود را وارد کنید.

برای ساختن چنل یوتیوب، تنها کافی است روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست‌ بالا ضربه بزنید و گزینه Create Channel را انتخاب کنید .

 

3. کانال یوتیوب خود را سفارشی کنید.

حال که چنل یوتیوبتان ساخته شد، نوبت این است که کمی کانال خود را سفارشی کنید. برای این کار نام و دسته‌بندی کانال YouTube خود را وارد کرده و یک عکس نمایه آپلود کنید.

 

برای بهبود کانال یوتیوب خود، می‌توانید اقدامات زیر را نیز انجام دهید:

  • یک تریلر اختصاصی به کانال اضافه کنید.
  • یک ویدیوی ویژه برای مخاطبین خود، به اشتراک بگذارید.

 

4. نام تجاری کانال یوتیوب خود را به‌روز کنید.

برای دسترسی به گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، روی برگه Branding ضربه بزنید و اقدامات زیر را انجام دهید:

  •  عکس نمایه خود را تغییر دهید: از تصاویری با ابعاد حداقل 98×98 پیکسل برای تصویر نمایه کانال یوتیوب، استفاده کنید.
  •  بنر خود را تغییر دهید: بنر در واقع تصویری است که در بالای صفحه کانال شما ظاهر می‌شود. برای انتخاب تصویر بنر، از عکس‌هایی با سایز حداقل 2048 در 1152 پیکسل استفاده کنید.
  •  اضافه‌کردن یک واترمارک ویدیویی: واترمارک ویدیویی، درواقع همان آرم مخصوص شماست که گوشه سمت راست روی محتوای شما به نمایش در می‌آید. برای انتخاب واترمارک از تصاویری با ابعاد 150 در 150 پیکسل استفاده کنید.

 

5. توضیحات و اطلاعات تماس اصلی را به کانالتان اضافه کنید.

معمولا بسیاری از مخاطبان شما، علاوه بر دیدن ویدیوهای چنل، به دنبال ارتباط با شما هستند؛ برای همین، بهتر است شما اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی خود را، در کانال یوتیوب ذکر کنید. برای ثبت این اطلاعات، روی برگه Basic Info ضربه بزنید، لینک‌ها و اطلاعات تماس را اضافه کنید و توضیحی درباره کانال خود بنویسید.

 

روش‌های بهبود کانال یوتیوب

حال برای اینکه کانال یوتیوبتان رونق بگیرد و بتوانید زودتر به درآمد برسید، راه سختی در پیش ندارید و تنها کافی است به مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، توجه کنید:

1. توضیحات کانال خود را بهینه کنید.

معمولا یوتیوب به شما فضایی در کانالتان اختصاص می‌دهد تا کمی درباره برندتان و محتوایی که در یوتیوب به اشتراک می‌گذارید، توضیح دهید و خود را به مخاطبینتان معرفی کنید. این توضیحات به 1000 کاراکتر محدود شده است و شما فضای کمی برای خلاقیت به‌خرج‌دادن دارید.

استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه برای این بخش، یک راه عالی برای افزایش سئوی کانال YouTube شما است. پس سعی کنید در توضیحات کانال خود از چند کلمه کلیدی مرتبط و CTA در خطوط ابتدایی استفاده کنید.

2. لینک‌هایی را به کانال خود اضافه کنید.

شما می‌توانید برای بهبود کانال و معرفی سایر راه‌های ارتباطی خود، حداکثر پنج لینک در بنر کانالتان اضافه کنید. برای اضافه‌کردن لینک در کانال یوتیوب، تنها کافی است، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • روی دکمه “Customize Channel” در صفحه اصلی کانال خود کلیک کنید.
  • حال روی نماد چرخ‌دنده در گوشه سمت راست بالا، درست در زیر کاور خود کلیک کنید.
  • یک لایت باکس تنظیمات کانال ظاهر می‌شود. در این بخش، باید گزینه‌ای با عنوان “Customize the layout of your channel” را تغییر دهید.
  •  اکنون که سفارشی‌سازی‌ها را در کانال خود فعال کرده‌اید، به صفحه اصلی کانال خود بازگردید و اکنون گزینه “Edit links” را در منوی تنظیمات انتخاب کرده و سپس به بخش “About” کانال خود بروید.
  • در این بخش، شما این امکان را خواهید داشت که لینک‌های موردنظرتان را اضافه کنید.

3. یک تریلر کانال اضافه کنید.

به‌محض اینکه بازدیدکنندگان وارد کانال شما شدند، قطعا دوست دارند بدانند که در کانال یوتیوب شما، چه نوع محتوایی یافت می‌شود. برای این کار شما می‌توانید با ساخت یک تریلر کوچک، اطلاعات مهمی درباره موضوع و نوع محتوا به مخاطبینتان بدهید.

جمع‌بندی

در این مقاله، قصد داشتیم به معرفی آسان‌ترین روش ساخت کانال یوتیوب بپردازیم؛ با مطالعه دقیق مطالب ارائه شده و عمل به دستورات آن، شما می‌توانید به‌راحتی کسب‌وکار یوتیوبی خود را راه بیندازید و مخاطبین خود را داشته باشید؛ اما به یاد داشته باشید که این، فقط آغاز راه است. دنیای یوتیوب در واقع دنیایی بی‌انتها و پرماجراست و برای موفقیت در آن، نیازمند تلاش، پشتکار و خلاقیت مستمر هستید.

برای موفقیت در یوتیوب، همیشه به دنبال ایده‌های جدید باشید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای بهبود عملکردتان استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه از تلاش‌کردن دست نکشید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد؛ خوشحال می‌شویم نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا ساخت چنل یوتیوب رایگان است؟

بله؛ راه‌اندازی یک کانال YouTube رایگان است و برای آغاز کار با یوتیوب تنها کافی است تا هزینه تجهیزاتی همچون میکروفون و دوربین را بپردازید.

یوتیوبرها چگونه در یوتیوب کسب درآمد می‌کنند؟

از روش‌های کسب درآمد در یوتیوب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش محصولات یا کالا
  • تامین مالی جمعی
  • تامین مالی طرفداران
  • به‌عنوان یک اینفلوئنسر با برندها کارکردن

آیا می‌توانم 2 کانال در یوتیوب داشته باشم؟

بله؛ یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد هرچقدر دوست دارید، کانال ایجاد کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : شنبه 30 تير 1403
.

راهنمای خرید لپ تاپ


فارغ از این که چه شغلی دارید یا در چه رشته دانشگاهی تحصیل می‌کنید در نهایت به یک لپ تاپ برای انجام کارها نیاز خواهید داشت. شرکت‌های سازنده زیادی در زمینه تولید لپ تاپ‌ها فعالیت می‌کنند و در تلاشند تا برای نیازهای مختلف مدل‌های متنوعی را تولید کنند تا هر کاربر دقیقا بتواند لپ تاپی متناسب با نیاز خود خریداری کند. در این مطلب که راهنمای خرید لپ تاپ است به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با درک بهتر فاکتورهای مهم خرید بهتر و مطمئن‌تری داشته باشید.

در ادامه ما به تمامی مواردی که در یک لپ تاپ اهمیت دارد اشاره خواهیم کرد و شما هنگام خرید بسته به میزان بودجه‌ای که دارید و نیازی که از لپ تاپ می‌کنید باید بر اساس این مؤلفه‌ها یک گزینه خوب را انتخاب کنید. برای مثال اگر زیاد بازی می‌کنید به کارت گرافیک بیشتر توجه داشته باشید و اگر می‌خواهید ادیت ویدئو انجام دهید و از نرم افزارهای مهندسی استفاده کنید باید به سراغ مدل‌هایی با cpu قوی بروید. در ادامه مشاوره خرید لپ تاپ همراه تکنولایف باشید.

سیستم عامل‌ها را بشناسید

بطور کلی ۴ سیستم‌ عامل شناخته شده برای سیستم‌های رایانه‌ای وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. شما باید به خوبی این سیستم عامل‌ها را بشناسید و سپس یکی را انتخاب کنید؛ چرا که هم از نظر دسترسی به نرم افزارها و هم از نظر ظاهری این سیستم عامل‌ها تا حد زیادی با هم تفاوت دارند و مهم است که قبل از خرید بدانید که هرکدام چه برتری و چه ضعف‌هایی دارد.

windows

فراگیرترین و کارآمدترین سیستم‌عامل که سابقه طولانی هم دارد مایکروسافت ویندوز است. نرم‌افزارها برای این سیستم‌عامل بسیار زیادتر و روان‌تر است و خیلی از نرم‌افزارها هم اصولاً فقط برای ویندوز تولید می‌شوند. مثلاً نرم‌افزارهای پرکاربرد MS Office، Access یا Outlook مختص ویندوز هستند که اگر نیازتان با این نرم‌افزارها برطرف می‌شود شما باید سیستم‌عامل خود را ویندوز انتخاب کنید. انتخاب سیستم‌عامل ویندوز در محدوده انتخاب شما را خیلی کوچک‌تر نمی‌کند چون امروزه اکثر لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای خانگی بر مبنای سیستم‌عامل ویندوز تولید می‌گردند.

 

در واقع اگر بودجه کمی دارید احتمالا باید به سراغ لپ تاپ‌های ویندوزی بروید و انتخاب شما به نوعی به این سیستم عامل محدود می‌شود. ویندوز 11 جدیدترین نسخه از ویندوز است و مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده تا این سیستم عامل را از نظر ظاهری جذاب‌تر کند که تا حد زیادی هم در این مهم موفق بوده و این نسخه شکل مینیمال‌تر و دوست‌داشتنی‌تری به نسبت ویندوز 10 دارد. البته شما الزامی به نصب ویندوز 11 ندارید و می‌توانید همچنان ویندوز 10 یا حتی 8 را به روی لپ تاپ خود نصب کنید.

نقطه ضعف ویندوز 11 یا به طور کلی سیستم عامل ویندوز را می‌توانیم باگ‌های گاه و بی‌گاه و همچنین آپدیت‌های کوچک بسیار زیاد عنوان کنیم. همچنین اگر لپ تاپ شما از ابتدا بدون سیستم عامل به بازار عرضه شده باشد شما باید این سیستم عامل را به صورت کرک شده دانلود و نصب کنید و این موضوع هم برای کاربران داخل کشور به نوعی یک نقطه ضعف به حساب می‌آید؛ چرا که پس از کرک کردن ویندوز دیگر نمی‌توان آن را آپدیت کرد و اگر آپدیت کنید باید مجدد ویندوز را کرک کنید و موارد این‌چنینی.

ناگفته نماند که در ویندوز 11 امکان نصب نرم افزارهای اندرویدی هم اضافه شده و این یک ویژگی خوب و جذاب به حساب می‌آید که می‌تواند برای شما مهم باشد.

ChromeOS

این سیستم‌عامل که شاید برای خیلی از افراد نام‌آشنا نیست و کروم را فقط مرورگر می‌دانند سیستم‌عامل جدیدی باشد اما کروم یک سیستم‌عامل هم دارد که برای کسانی مناسب است که کارهای خود را در مرورگر وب انجام می‌دهند. قابل‌ذکر است که لپ‌تاپ‌های کروم را کروم بوک (chromebooks) می‌نامند. کروم بوک‌ها از قدرت پردازش کمی برخوردارند و برچسب قیمت پایینی دارند و برای افرادی که بودجه کمی دارند مناسب است. بر روی کروم بوک‌ها برخی نرم‌افزارها نصب نمی‌گردند که از آن جمله می‌توان به Adobe’s Creative Suite یا Microsoft Office اشاره کرد البته آفیس نسخه‌ای برای موبایل/تبلت‌ها در نظر گرفته که چون کروم بوک از سیستم‌عامل موبایل اندروید استفاده می‌کند می‌توان این نرم‌افزار را بروی کروم بوک نصب کرد اما به این نکته باید واقف بود که قطعاً به‌خوبی عمل نمی‌کند و این مشکل را نیز با دیگر برنامه‌های اندرویدی دارد.

 

به طور کلی کروم بوک را بیشتر برای دانش آموزان مناسب می‌دانیم که بیشتر نیاز دارند تا ویدئو مشاهده کنند و در اینترنت برای تحصیل گشت و گذار کنند. در واقع اگر کاربری نیاز به نصب نرم افزارهای جدی داشته باشد و بخواهد از لپ تاپ برای کارهای تخصصی استفاده کند خرید کروم بوک را اصلا توصیه نمی‌کنیم و بهتر است به سراغ ویندوز یا مک بروید.

macOS

این سیستم‌عامل که توسط شرکت اپل طراحی و عرضه شده برای کاربران مبتدی بسیار راحت‌تر از ویندوز است و به علت سرعت و راحتی بالا طرف‌داران بسیار زیادی دارد. مشکل این سیستم‌عامل این است که با سخت‌افزارهای غیر از اپل سازگاری درست و کاملی ندارد همچنین نرم‌افزارهای کمتری برای این سیستم‌عامل وجود دارد اما اگر شما از کاربران یا استفاده‌کنندگان دیگر محصولات اپل باشید مانند آی‌پد و آیفون، احتمالاً گزینه‌های شما تا حدودی زیادی محدود به سیستم‌عامل مک می‌گردد و این به علت همان هماهنگی زیاد سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهای اپل با یکدیگر است که کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهد.

 

مک بوک‌های جدید اپل از تراشه‌های اختصاصی خود این سازنده با نام M1 و M2 استفاده می‌کنند و به همین طریق می‌توانند نرم افزارهای ios را بدون مشکل اجرا کنند. مک بوک‌ها که دارای سیستم عامل macOs هستند در مقایسه با ویندوز عملکرد روان‌تر و سریع‌تری دارند (در حالت کلی) و کمتر پیش می‌آید که با باگ‌های گاه و بی‌گاه مواجه شوید. این سیستم عامل به صورت پیش فرض به روی مک بوک‌ها نصب است و این یعنی به محض روشن کردن مک شما به macOS دسترسی دارید و نیازی نیست تا مانند ویندوز به سراغ نصب بروید و داستان خسته کننده کرک کردن را طی کنید.

یکی از معایب این سیستم عامل محدود بودن آن به مک بوک‌های خود اپل است و این یعنی شما با بودجه کمتر از 50 میلیون نمی‌توانید به سراغ این لپ تاپ‌ها بروید و macOS را تجربه کنید. اگر از ایفون استفاده می‌کنید و از نظر بودجه هم مشکلی ندارید به سراغ مک بروید تا هم سازگاری فوق‌العاده بین این دو دستگاه را تجربه کنید و هم به دلیل شباهت IOS با macOS از ابتدا با ظاهری آشنا روبرو شوید.

Linux OS

سیستم‌عامل شناخته شده بعدی که در ابتدای عرضه طرف‌داران زیادی داشت لینوکس نام دارد که open source است و شما می‌توانید با هر سخت افزاری آن را نصب کنید. در نظر داشته باشید که برخی از نرم افزارهای مشهور مانند آفیس به روی این سیستم عامل نیست و به Adobe Photoshop هم دسترسی نخواهید داشت. به طور کلی اگر کاربر عادی هستید پیشنهاد نمی‌کنیم به سراغ این سیستم عامل بروید و از ویندوز، مک یا کروم بوک استفاده کنید. این سیستم عامل در بین برنامه‌نویس‌ها محبوبیت زیادی دارد.

 

اندازه مناسب را انتخاب کنید

درست است که هرچقدر لپ تاپ نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشد تماشای محتوا در آن لذت‌بخش‌تر خواهد بود اما باید در نظر داشته باشید که هرچقدر لپ تاپ بزرگ‌تری خریداری کنید وزن آن هم بیشتر می‌شود و شما سخت‌تر می‌توانید آن را حمل کنید و به صورت دائمی همراه خود داشته باشید. پس بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید که قرار است زیاد لپ تاپ را جابجا کنید یا قرار است عموما به صورت ثابت از آن استفاده کنید.

 

  • لپ تاپ 11 یا 12 اینچی: این لپ تاپ‌ها سبک‌ترین و کوچک‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار هستند و به نوعی می‌توان آن‌ها را تقریبا به اندازه تبلت‌های جدید مورد در بازار دانست.
  • لپ تاپ 13 تا 14 اینچی: این لپ تاپ‌ها بهترین گزینه برای حمل و نقل و در عین حال داشتن فضای کافی برای کار هستند. برای مثال مک بوک ایر اپل از صفحه نمایشی 13.3 اینچی استفاده می‌کند.
  • لپ تاپ 15 تا 16 اینچی: اکثر لپ تاپ‌های موجود در بازار در این بازه قرار می‌گیرند و اندازه 15.6 اینچی دارند. این اندازه برای تماشای محتوا، بازی کردن، کار با نرم افزارها بسیار مناسب است اما مقداری حمل و نقل را دشوار می‌کند.
  • لپ تاپ 17 تا 18 اینچی: لپ تاپ‌هایی با این اندازه برای بازی کردن و تماشای محتوا بسیار جذاب هستند و شما فضای زیادی را پیش روی خود خواهید داشت. همین موضوع باعث می‌شود تا وزن افزایش پیدا کند و این گزینه‌ها برای حمل و نقل بهترین گزینه‌های موجود نباشند.

قلب تپنده لپ تاپ؛ سخت افزار!

همه بخش‌های لپ تاپ اهمیت زیادی دارند ولی بدون شک در نهایت مهم‌ترین بخش همین سخت افزار خواهد بود، جایی که به شما کمک می‌کند تا پردازش‌های مختلف را انجام دهید، بازی‌ها را اجرا کنید و بدون کندی با لپ تاپ خود کار کنید. برخی از لپ تاپ‌های موجود در بازار از کارت گرافیک مجزا استفاده نمی‌کنند و این مدل‌ها برای افرادی که با نرم افزارهای سه بعدی و گرافیکی کار می‌کنند و یا با لپ تاپ بازی می‌کنند اصلا توصیه نمی‌شود و این افراد بهتر است به سراغ مدل‌هایی با کارت گرافیک مجزا بروند.

شرکت‌های سازنده لپ تاپ‌های خود را با کانفیگ‌های مختلفی روانه بازار می‌کنند. مثلا ممکن است یک لپ تاپ خوش‌قیمت و نه‌چندان گران CPU بسیار خوبی داشته باشد ولی از کارت گرافیک استفاده نکند، چنین لپ تاپ برای یک برنامه‌نویس مناسب خواهد بود ولی یک گرافیک‌کار نباید به سراغ آن برود. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که پردازنده‌های اصلی موجود در بازار کدامند و به روی لپ تاپ‌ها احتمالا با چه سخت افزارهایی مواجه خواهید شد.

 

پردازنده intel در سال‌های اخیر با کد INTEL CORE i از 3 تا 9 تولید می‌شوند و طبق انتظار قدرت Core i5 بیشتر از Core i3 و قدرت Core i7 بیشتر از Core i5 است و یک پردازنده گران‌قیمت هم به این جمع اضافه می‌گردد که با نام intel xeon شناخته می‌شود و بیشتر مورداستفاده گیمرها یا لپ‌تاپ‌های ورک‌استیشن قرار می‌گیرد. البته اینتل پردازنده‌های هم با نام‌هایی مانند N4020، N4120 و … دارد که به روی لپ تاپ‌های اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پردازنده AMD نیز با کد AMD Ryzen و از 3 به بالا تولید می‌گردند و همچنین یک سری پردازنده قدرتمند با نام AMD Ryzen Threadripper که در رقابت در دنیای گیمرها و لپ‌تاپ‌های ورک‌استیشن حرفی برای گفتن داشته باشد. انتخاب از بین سی‌پی‌یو های شرکت َAMD نیز بسیار بستگی به کارایی موردنظر دارد و هرچه قدر سی‌پی‌یو سیستم شما قوی‌تر باشد قطعاً سرعت پردازش بالاتر است.

این دو برند سال‌هاست که با هم در رقابت هستند و نمی‌توان یکی را به طور حتم برتر از دیگری دانست. تا چند سال قبل شاید می‌توانستیم بگوییم که اینتل دست بالاتر را دارد اما در حال حاضر دیگر این گفته چندان صدق نمی‌کند. بهتر است هنگام انتخاب پردازنده مرکزی یا همان CPU به عملکرد آن در تست‌های انجام شده و بنچمارک‌های مختلف توجه داشته باشید تا این که بخواهید انتخاب خود را به intel یا amd محدود کنید.

 

در کنار cpu قطعه بسیار مهم دیگری به اسم gpu یا همان کارت گرافیک دیده می‌شود. این قطعه در لپ تاپ‌ها به صورت متصل به مادربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای کارهای مختلف کافی است و تنها برای بازی کردن و انجام کارهای گرافیکی سنگین به کارت گرافیک مجزا نیاز است. سازنده پردازنده گرافیکی متصل به مادربرد خود سازنده cpu است و این یعنی اگر لپ تاپ با پردازنده مرکزی amd خریداری می‌کنید قطعا کارت گرافیک یکپارچه آن نیز amd است.

توجه داشته باشید که حتی لپ تاپ‌هایی هم که کارت گرافیک مجزا دارند از کارت گرافیک یکپارچه نیز برخوردار هستند. از نظر کارت گرافیک دو شرکت Nvidia و AMD برترین‌های موجود در بازار هستند و رقابت نزدیکی هم دارند. به طور کلی اما اکثر لپ تاپ‌ها با کارت گرافیک مجزا از Nvidia استفاده می‌کنند. مدل‌های ارزان‌تر کارت گرافیک این شرکت مانند Geforce MX350 و MX450 هستند و مدل‌های گران‌قیمت‌تر با نام‌هایی مانند GTX 1650 و RTX 3050 و RTX 3060 و … دیده می‌شود.

 

میزان رم لپ تاپ

در ادامه راهنمایی برای پاسخ به این سوال که لپ تاپ چی بخرم خوبه؟ به میزان رم لپ تاپ می‌رسیم، اما رم چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ به حافظه دسترسی تصادفی RAM یا رم می‌گویند. RAM قطعه‌ای است که زمانی که پردازنده شما در حال پردازش داده‌ها است داده‌ها را نگهداری می‌کند که از دست نرود. این‌طور می‌توان رم را معرفی کرد که یک حافظهٔ موقت است و اگر تمام شود شما دیگر نمی‌توانید به سی‌پی‌یو فرمان جدیدی بدهید. برای انتخاب رم باید گفت 8 گیگ رم برای یک کاربر معمولی کافی است اما باید این جمله را گفت که هرچه رم بیشتر باشد بهتر است.

 

اگر قرار است ویدئو ادیت کنید و تولیدکننده محتوا هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ میزان بیشتری از رم بروید و حداقل لپ تاپی با 16 گیگابایت رم خریداری کنید. همچنین اگر قصد دارید با لپ تاپ بازی کنید 16 گیگابایت رم یا بیشتر برایتان مناسب‌تر خواهد بود. به غیر از میزان حافظه رم به پهنای باند و باس رم نیز توجه کنید. برای مثال طبیعتا 8 گیگابایت رم DDR5 عملکرد بهتری نسبت به 8 گیگابایت رم DDR4 خواهد داشت.

حافظه لپ تاپ

بخش سخت افزار با این بخش یعنی حافظه داخلی کامل می‌شود؛ چرا که بالاتر در مورد CPU، کارت گرافیک و البته حافظه رم توضیح دادیم. هارد دیسک قطعه‌ای است که شما اطلاعات و البته دیتای سیستم‌عامل خود را در آن ذخیره می‌کنید. می‌توان هارددیسک را با کشوهای یک کمد مقایسه کرد که شما می‌توانید در آن اطلاعات را ذخیره کنید. تولید هارددیسک‌ها هم مانند همهٔ لوازم الکترونیک پیشرفت‌های فراوانی داشته‌اند و  از لحاظ سرعت با 10 سال قبل قابل مقایسه نیست. امروزه اکثر هار دیسک‌ها به‌صورت جامد یا (SSD) تولید می‌شوند که هم از سرعت بالایی بهره‌مندند و هم بسیار مقاوم در برابر ضربه و تکان خوردن هستند البته هنوز هم لپ‌تاپ‌هایی هستند که به علت قیمت بالای هاردهای SSD از فناوری هارد چرخان استفاده یا همان HDD استفاده می‌کنند که البته این هاردهای چرخان در برابر حرکت و تکان خوردن مشکل دارند و ممکن است هارددیسک چرخان شما متوقف شود و داده‌ها از دست بروند.

 

اگر لپ تاپ گران قیمت خریداری کنید که بدون شک حافظه آن به صورت SSD یا به صورت هیبریدی خواهد بود (یعنی ترکیبی از SSD و HDD)، اما اگر لپ تاپ ارزان‌قیمت یا اقتصادی خریداری می‌کنید حتما توجه داشته باشید که ترجیحا حافظه SSD به روی آن استفاده شده باشد. حافظه SSD باعث می‌شود برنامه‌ها سریع‌تر لود و اجرا شوند و همچنین سیستم عامل بسیار سریع‌تر بالا بیاید و بوت شود. همچنین به لطف این حافظه سریع‌تر انتقال اطلاعات نیز با سرعت بسیار بیشتری انجام می‌شود. خود حافظه‌های SSD چندین مدل دارند و سرعت آن‌ها متفاوت است.

صفحه‌ نمایش لپ تاپ

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک لپ تاپ که در مطلب راهنمایی خرید لپ تاپ باید به آن اشاره شود، قسمت نمایشگر است؛ چرا که شما فارغ از کاری که قرار است با لپ تاپ انجام دهید باید دائما به نمایشگر نگاه کنید. به طور کلی قبل‌تر افراد تنها به اندازه نمایشگر توجه می‌کردند ولی امروز شما باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشیم. در ادامه توضیح می‌دهیم در زمینه نمایشگر باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید.

فناوری ساخت پنل

یکی از ابتدایی‌ترین این موارد فناوری ساخت پنل است که می‌تواند IPS، TN یا OLED باشد. از بین این فناوری‌ها TN کمترین کیفیت را دارد و عموما به روی لپ تاپ‌های ارزان‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ‌ها در این فناوری حالت زنده و شفاف ندارند و کمی بی‌روح به نمایش درمی‌آیند. فناوری IPS به روی اکثر لپ تاپ‌های بازار دیده می‌شود، از مدل‌های نسبتا ارزان‌قیمت گرفته تا مدل‌های گران‌قیمت و گیمینگ و موارد دیگر. فناوری دیگری که در نمایشگرهای لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد OLED است، همان فناوری که به روی بسیاری از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و اپل هم دیده می‌شود.

 

لپ تاپ‌ها با پنل OLED معمولا قیمت بالاتری دارند و رنگ‌ها را جذاب‌تر و زنده‌تر به نمایش درمی‌آورند و همچنین رنگ مشکی هم با عمق بی‌نهایت نمایش داده می‌شود. برتری دیگر این نمایشگرها هم میزان روشنایی بسیار عالی آن‌ها است و این پنل‌ها می‌توانند تا 500 یا 600 نیت روشنایی تولید کنند در حالی که این عدد برای پنل‌های IPS عموما بین 250 تا 300 نیت است. در کل به ترتیب بهترین فناوری را OLED سپس IPS و در نهایت TN می‌دانیم.

رزولوشن

در پاسخ به این سوال که برای خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم یکی از نکات مهم را همین رزولوشن نمایشگر می‌دانیم. هرچقدر رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ بالاتر باشد در هر اینچ تعداد پیکسل بیشتری قرار می‌گیرد و در نتیجه تصویر نمایش داده شده شارپ‌تر می‌شود و شما جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد و در کل نمایشگر باکیفیت‌تر می‌شود. امروزه لپ تاپ‌ها از رزولوشن‌های مختلف از جمله HD و FHD و QHD و 4K استفاده می‌کنند.

رزولوشن HD به روی لپ تاپ‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت دیده می‌شود و کمترین رزولوشنی است که در حال حاضر می‌توان خریداری کرد. لپ تاپ‌هایی با نمایشگر HD صرفا کیفیت قابل قبولی دارند و نمی‌توان آن‌ها را مناسب و خوب دانست و قطعا تماشای محتوا مانند پنل‌های باکیفیت‌تر لذت‌بخش نیست. مرسوم‌ترین رزولوشن فعلی FHD است که به روی نمایشگرهای بسیار زیادی استفاده می‌شود، از میان‌رده‌ها گرفته تا برخی از گیمینگ‌های نسبتا گران‌‌قیمت.

 

این رزولوشن برای بازی کردن، کار با لپ تاپ و مشاهده محتوا مناسب و خوب است ولی نمی‌توانیم آن را عالی بدانیم. نمایشگرهای FHD تا زمانی جذاب هستند که به محتوا در پنل‌های QHD و 4K نگاه نکرده باشید و اگر این نمایشگرها را در کنار هم قرار دهید به وضوح متوجه تفاوت موجود خواهید شد. اگر اهل تماشای محتوا هستید به سراغ پنل‌های QHD یا 4K بروید. تماشای محتوا در این نمایشگرها لذت دو چندانی دارد و همه چیز بسیار شفاف پیش روی شما قرار می‌گیرد.

اگر گیمر هستید همان رزولوشن FHD یا نهایتا QHD را انتخاب کنید؛ چرا که هرچقدر رزولوشن بالاتر برود نرخ نوسازی کاهش پیدا می‌کند و همچنین در اجرای بازی‌ها شما مجبور خواهید تا عموما رزولوشن را به روی FHD قرار دهید (اگر مثلا لپ تاپ QHD یا 4K‌ باشد).

نسبت تصویر

اکثر لپ تاپ‌های موجود در بازار از نسبت 16 به 19 استفاده می‌کنند و این نسبت کاملا مرسوم است اما اگر تولیدکننده محتوا هستید و می‌خواهید ادیت فیلم و عکس انجام بدهید و یا حتی قصد دارید مدت زمان زیادی را مطالعه یا وب‌گردی کنید بهتر است به سراغ پنلی با نسبت 16 به 10 بروید. این نسبت باعث می‌شود نمایشگر عرض بیشتری داشته باشد و فضای بیشتری را برای کار پیش روی شما قرار دهد.

نرخ نوسازی و تأخیر

قطعا با داستان نرخ نوسازی در نمایشگرها آشنایی دارید؛ چرا که این موضوع در بین گوشی‌های هوشمند بحث داغی است و کاربران هنگام خرید گوشی حتما نرخ نوسازی نمایشگر آن را در نظر می‌گیرند. هرچقدر نرخ نوسازی یک صفحه نمایش بالاتر باشد آن نمایشگر می‌تواند محتوا را به شکل روان‌تری پیش روی شما قرار دهد؛ زیرا به تعداد دفعات بیشتری در هر ثانیه این نمایشگر رفرش و تازه‌سازی می‌شود. در گوشی‌های هوشمند نرخ نوسازی 90 و 120 هرتزی مرسوم است ولی در دنیای لپ تاپ‌ها نرخ نوسازی 120، 144، 165 و حتی 300 هرتز هم دیده می‌شود.

 

اگر لپ تاپ شما میان‌رده یا بالارده است حتما به بودن نرخ نوسازی 120 هرتز یا بالاتر توجه داشته باشید تا محتوا روان‌تر پیش روی شما قرار بگیرد و کار کردن با لپ تاپ حس سریع‌تر و بهتری داشته باشد. همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم هرچقدر رزولوشن پنل افزایش پیدا کند نرخ نوسازی کمتر می‌شود و به همین دلیل هم اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ ترجیح می‌دهند از رزولوشن FHD استفاده کنند.

میزان تأخیر نمایشگر برای لپ تاپ‌های گیمینگ و گیمرها اهمیت دارد و برای کاربران عادی این موضوع اهمیت نخواهد داشت. هرچقدر تأخیر کمتر باشد محتوا سریع‌تر پیش روی شما قرار می‌گیرد و از این طریق شما می‌توانید سریع‌تر واکنش دهید و پیروز نبرد COD یا هر بازی شوتر دیگری باشید.

باتری لپ تاپ

ازآنجایی‌که لپ‌تاپ‌ها، گجت‌­هایی قابل‌حمل محسوب می‌­شوند و اصولاً مزیت اصلی آن­‌ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی همین ویژگی آن­‌هاست، باتری و طول عمر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگرچه که ممکن است برای برخی کاربران مثل گیمرها این ویژگی آن‌چنان هم حیاتی نباشد (یک دلیل عدم اهمیت میزان باتری برای گیمرها این است که در لپ­تاپ­‌های موسوم به گیمینگ نهایت توان پردازش گرافیکی تنها در حالتی است که لپ­تاپ مستقیماً به برق متصل باشد). حجم باتری یک لپ­تاپ را با وات ساعت نشان می‌دهند و طبیعتاً هر چه میزان این عدد بالاتر باشد شارژدهی بهتری را می‌توانید انتظار داشته باشید.

 

در نهایت اما موضوعی که در مورد باتری‌ها و شارژدهی محصولات باید بدانید این است که میزان دوام یک دستگاه الزاما به حجم باتری بالاتر آن نیست و بخش زیادی از این موضوع به بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و سخت افزاری بستگی دارد. به طور عمومی لپ تاپ‌های ویندوزی شارژدهی باتری خیلی عالی ندارند و شاید بتوان 20 یا 25 درصد لپ تاپ‌های ویندوزی را از نظر شارژدهی مناسب و خوب در نظر گرفت. مک بوک‌ها از این نظر وضعیت بسیار بهتری دارند و به لطف تراشه‌های اختصاصی و بهینه خود اپل مدت زیادی را دوام می‌آورند.

کیبورد و تاچ‌پد

قبل از خرید لپ تاپ تصمیم بگیرید که قرار است از کیبورد و تاچ‌پد خود لپ تاپ استفاده کنید یا جزو کاربرانی هستید که کیبورد و موس جداگانه را ترجیح می‌دهند. اگر قرار است از کیبورد و تاچ‌پد خود لپ تاپ استفاده کنید حتما توجه داشته باشید که لپ تاپ کیبورد خوب و تاچ‌پد روان و بزرگی داشته باشد. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید بررسی‌های تخصصی لپ تاپ مورد نظر را مطالعه کنید یا ویدئوهای موجود آن را ببینید. دکمه‌های یک کیبورد خوب باید حس تایپ جذابی داشته باشند و مهم‌تر این که فاصله دکمه‌ها تنطیم باشد. تاچ‌پد خوب هم باید اندازه بزرگی داشته باشد و از ژست‌های حرکتی هم پشتیبانی کند و انگشت هم به صورت روان به روی آن حرکت کند.

 

جمع بندی

در این مطلب فاکتورهای مهمی را توضیح دادیم که اگر در نظر بگیرید خودتان می‌توانید به این سوال که چه لپ تاپی بخرم پاسخ دهید و مدل مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین مشخصات لپتاپ­ در بازار و یا بهترین مارک لپ تاپ چیست؟ همان‌طور که در لاب­لای متن هم به طور ضمنی اشاره شد این سؤال جواب مشخصی ندارد و بستگی زیادی به نیاز و نوع کاربری شما از لپ­تاپ دارد و جواب این سؤال برای هر فردی متفاوت است. مثلاً بهترین لپ­تاپ برای یک دانش‌آموز با بهترین لپ­تاپ برای یک گرافیست کاملاً متفاوت است.

در راهنمای خرید لپتاپ کدام یک از ویژگی­‌ها برای انتخاب لپ ­تاپ اهمیت ویژه دارد؟ پاسخ به این سوال بسته به نوع کاربری و انتظارات مصرف‌کننده دارد. برای برخی سرعت پردازنده، برای برخی قدرت گرافیکی، برخی دیگر زیبای و … اولویت دارند. به طور کلی اما بهتر است به بخش‌هایی مانند سخت افزار و نمایشگر اهمیت بیشتری دهید. بخش سخت افزاری به طور کلی پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، هارد دستگاه و میزان حافظه رم را شامل می‌شود.

لپ تاپ چی بخرم خوبه؟ با توجه به توضیحات بالا و نیازی که خودتان از لپ تاپ دارید به راحتی می‌توانید فاکتورهای مختلف را اولویت‌بندی کنید و سپس به سراغ مدل‌های مناسب بروید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 20 تير 1403
.

 

دستگاه سم زدایی یونی عمدتا برای موارد زیر استفاده می شود:

  • افزایش انرژی (جسمی و روانی)، سرزندگی و استقامت بدن
  • سمیت زدایی سموم، مواد شیمیایی، تشعشعات و آلودگی از بدن
  • سموم و انگل ها را از داخل بدن پاکسازی می کند که منجر به کاهش احتباس مایعات، کاهش التهاب، بهبود حافظه، بهبود کنترل مثانه، بهبود تعادل pH، تسکین قابل توجه درد از جمله درد نقرس، آرتریت و سردرد می شود.

برای بررسی و خرید و قیمت دستگاه سم زدایی بدن می توانید از وب سایت دیدن نمایید تا با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید.

بنابراین دستگاه سم زدایی یونی ممکن است برای موارد زیر مفید باشد:

  • سمیت زدایی کبدی
  • پاکسازی فلزات سنگین از بدن (مانند فلزات سنگین موجود در برخی از رنگ های مو یا مواد غذایی)
  • افزایش انرژی و کاهش استرس
  • بهبود سلامت جنسی
  • تسکین درد
  • بهبود حافظه و خواب
  • پاکسازی انگل ها
  • کاهش چروک، آکنه و سایر مشکلات پوستی (حلقه های تیره زیر چشم)
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش درد وابسته به دوره قاعدگی/ PMS

چرا پا؟

پا دارای بیشترین تعداد منافذ در هر اینچ مربع است.

این دستگاه برای چه کسانی مفید است؟

اکثر افراد پس از اتمام برنامه درمانی یونی احساس تندرستی، افزایش انرژی و آرامش ذهنی را تجربه می‌کنند. این دستگاه به بهبود فعالیت فیزیکی در افراد مسن کمک می کند.

این دستگاه چطور کار می کند؟

این دستگاه بر اساس فرآیند اسمزی کار می کند که در آن ذرات از ناحیه دارای غلظت پایین تر از میان یک غشاء به سمت ناحیه دارای غلظت بالاتر حرکت می کند. یون های منفی از طریق سیستم جمع آوری سموم بدن انتقال یافته و در نتیجه یون های مثبت را خنثی می کنند.

شایان ذکر است که 35-30 درصد تغییر رنگ می تواند ناشی از برهمکنش بین ذرات موجود در آب و الکترودها و همینطور شدت حالت اسیدی یا قلیایی پا باشد. با این حال، تقریبا 70-65 درصد تغییر رنگ ناشی از مواد آلاینده بدن می باشد که اغلب بصورت بقایای چسبنده ظاهر می شوند.

چه کسانی نباید از این درمان استفاده کنند؟

سم زدایی پا برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، افراد زیر بهتر است از این درمان استفاده نکنند:

  • افراد دارای پیس میکر/ ایمپلنت های فلزی، یا وسایل الکترومغناطیسی
  • بارداری/ مشکوک به بارداری
  • افراد دارای پیوند عضو
  • افراد مبتلا به صرع
  • افرادی که تحت پرتودرمانی یا شیمی درمانی قرار دارند
  • افراد دارای زخم باز در پا
  • افرادی که به تازگی عمل شده اند (باید تا زمان بهبودی کامل یا حداقل 6 هفته پس از عمل صبر کنند)
  • افراد بشدت مریض یا بسیار ضعیف
  • دیابت وابسته به انسولین

آیا زمانی که تحت سم زدایی پا قرار می گیریم شوک الکتریکی به ما وارد می شود؟

حتی زمانی که پاهای شما در تماس با الکترودها قرار دارند شوک الکتریکی را تجربه نخواهید کرد. این دستگاه بسیار ایمن می باشد و سطوح محافظتی چند سطحی در آن بکار رفته است. اگر شدت جریان بیش حد باشد یا مدار الکتریکی کوتاه باشد دستگاه بطور خودکار خاموش می شود. این دستگاه از ولتاژ بسیار پایین استفاده می کند که حتی از ولتاژ یک باتری قلمی نیز کمتر است.

آیا پس از درمان باید فعالیت خود را محدود کنیم؟

محدودیتی وجود ندارد. ممکن است پس از درمان کمی احساس خستگی کنید. در عین حال، فوائد این درمان می تواند تا چند روز بعد نیز احساس شود.

آیا زمانی که تحت سم زدایی پا قرار می گیریم شوک الکتریکی به ما وارد می شود؟

حتی زمانی که پاهای شما در تماس با الکترودها قرار دارند شوک الکتریکی را تجربه نخواهید کرد. این دستگاه بسیار ایمن می باشد و سطوح محافظتی چند سطحی در آن بکار رفته است. اگر شدت جریان بیش حد باشد یا مدار الکتریکی کوتاه باشد دستگاه بطور خودکار خاموش می شود. این دستگاه از ولتاژ بسیار پایین استفاده می کند که حتی از ولتاژ یک باتری قلمی نیز کمتر است.

چند وقت یکبار باید از دستگاه سم زدایی پا استفاده کنیم؟

به عنوان یک قاعده کلی، حداکثر دفعات استفاده در افراد 65-10 ساله یک روز در میان برای 14 جلسه با وقفه 3 هفته ای برای دوره درمانی بعدی می باشد. حداکثر دفعات استفاده برای افراد بالای 65 سال یکبار در هر سه روز با وقفه دو هفته ای پس از 14 جلسه می باشد. معمولا بهبود سلامت فرد تا چند روز پس از سم زدایی قابل احساس است.

مزایای سم زدایی:

  1. کمک به بازیابی نشاط بدن در مقابل سموم محیطی از طریق حذف مواد شیمیایی دریافت شده از داروها، آلودگی محیطی و مواد غذایی.
  2. حذف مواد زائد و سمی بدن که ممکن است باعث مشکلات سلامتی شوند.
  3. کمک به غیرفعالسازی ویروس ها، باکتریها، مخمر و قارچ ها.
  4. القاء اثر مثبت بر روی وزن بدن.
  5. تسکین سردرد و کمک به رفع مشکلات وابسته به سردرد.
  6. کاهش سرعت پیری و بهبود انعطاف پذیری بدن.
  7. جوانسازی و افزایش انرژی کل بدن.
  8. بهبود جذب مواد مغذی.
  9. حذف فلزات سنگین.
  • افزایش انرژی شما.

شما می توانید از این مزایا بهره مند شوید:

  1. بهبود سیستم ایمنی
  2. بهبود حافظه و خواب
  3. بهبود سلامت جنسی
  4. ارائه تصفیه داخلی همراه با پاکسازی کامل بدن
  5. پاکسازی سموم کبد و کلیه و حذف انگل ها
  6. کمک به حذف فلزات سنگین
  7. کاهش قابل توجه درد
  8. افزایش انرژی و کاهش استرس
  9. کمک به کاهش چشمگیر چروک، آکنه و سایر مشکلات پوستی

هشدار:

  • کودکان زیر 8 سال نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که فشار خون پایین دارند بهتر است پیش از استفاده از این دستگاه غذا مصرف کنند.
  • افرادی که در بدن آنها دستگاه های باتری دار (نظیر پیس میکر) کار گذاشته شده است نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که پیوند عضو انجام داده اند هرگز نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • زنان باردار و شیرده نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افراد دارای بیماری قلبی شدید که دارو مصرف می کنند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند و تحت درمان داروئی قرار دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • پس از استفاده از دستگاه سم زدایی یونی باید مکمل ویتامین، مواد معدنی، اسید چرب و سایر مواد مغذی مصرف شود تا متابولیسم بدن بهبود یافته و سیستم سم زدایی بدن تحریک شود.
  • در زمانی که دستتان خیس است به منبع قدرت دست نزنید.
  • هرگز منبع قدرت را در زیر آب غوطه ور نکنید، فقط آرایه در داخل آب قرار داده می شوند.
  • از ضربه زدن به دستگاه یا رها کردن آن در مسیر رفت و آمد خودداری کنید.

مزایای کاهش سموم بصورت روزانه در بدن:

  • افزایش سطوح انرژی
  • کاهش یبوست
  • کمک به افزایش متابولیسم برای کمک به کاهش وزن
  • تسکین آلرژی (نظیر تب یونجه، آسم)
  • نرمال سازی فشار خون و افزایش گردش خون
  • تسکین درد مفصل (نظیر آرتریت)
  • کاهش احتباس آب
  • بهبود حافظه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

نحوه استفاده

مشکل راه حل
نقص عملکرد تکنسین
صفحه نمایش LCD روشن نمی شود سیم برق را چک کنید، پریدن فیوز را چک کنید
آرایه کار نمی کند پس از چک کردن اتصال آرایه را تعویض کنید
فشار هیچ کلیدی پاسخی تولید نمی کند منبع قدرت را به مدت 10 ثانیه خاموش کنید و دوباره روشن کنید

 

محتویات:

 

دستگاه اصلی آرایه سم زدایی کمربند مادون قرمز زغال بامبو کمربند دفترچه راهنما
1 عدد 2 عدد 2 عدد 2 عدد 1 عدد

 

نحوه کار با دستگاه سم زدایی:

  1. مقداری آب به مخزن آب اضافه کنید (2-1 گرم حلال به داخل آب اضافه کنید)
  2. دستگاه را به برق وصل کنید
  3. زمان را تنظیم کنید
  4. آرایه را به دستگاه اصلی متصل کنید و آرایه را داخل آب قرار دهید
  5. کمربند را پوشیده و آن را به دستگاه وصل کنید
  6. دکمه قرمز را فشار دهید
  7. دکمه خاموش/ روشن (ON/OFF) را فشار دهید
  8. حالت دستگاه را تنظیم کنید (MODE)
  9. دستگاه بطور اتوماتیک متوقف خواهد شد

در طی یک جلسه سم زدایی باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم:

  • احساس سبکی
  • احساس تندرستی
  • افراد دارای درد، ورم، نقرس، مفاصل متورم یا معیوب تسکین قابل توجه را گزارش کرده اند
  • بثورات و جوش های پوستی، حلقه های تیره اطراف چشم و تورم مفاصل بطور چشمگیری کاهش می یابند و حتی در برخی موارد از بین می روند.
  • آرامش ذهنی
  • افزایش انرژی


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مهدی
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

دستگاه یون تراپی و سم زدایی

سم زدایی به چه معناست؟

سم زدایی با دستگاه یون تراپی Foot Spa باعث کاهش سموم در میان تمام سلولها، بافتها و ارگان های بدن می گردد. هنگامی که سلولها تعادل یونی خود را از دست می دهند، ترمیم آنها با کندی روبرو شده و عبور مواد مغذی از دیواره آنها و دفع سموم مانند انگل ها، فلزات سنگین و سموم دیگر دچار مشکل می گردد. گاها حجم این سموم باقیمانده در سلولها (خون، غدد لنفاوی و ماهیچه ها) در بزرگسالان تا سطح ۲۵ کیلوگرم نیز امکان تجمع دارد.

یکی دیگر از ضررهایی که رسوب سموم در میان سلولهای بدن ایجاد می نماید، از بین بردن کلاژن ها و در نتیجه شل شدن پوست و کاهش خاصیت ارتجاعی و ایجاد چین و چروک در پوست می باشد. با تمام شدن طول عمر الکترود های دستگاه یون تراپی می توانید آن را به صورت جداگانه نیز تهیه کنید. برای این امر می توانید به لینک الکترو یون تراپی مراجعه نموده و با توجه به مدل دستگاه خود، خرید خود را انجام دهید.

سم زدایی باعث تعادل یونی در بدن شده و آثار ناشی از کمبود اکسیژن و امواج مضر (که باعث به وجود آمدن بسیاری از بیماری هاست) را از بین می برد. این دستگاه سطح اکسیژن را افزایش داده و قابلیت تعادل الکتریکی سلولها را بالا می برد. باعث سرزندگی، انرژی و ظرفیت ذهنی بالاتر می گردد.برای بررسی و مشاهده بیشتر میتوانید از سایت اورجینال کده دیدن نمایید. برای خرید دستگاه سم زدایی می توانید با کارشناسان ارتباط بگیرید.

 

مدل های با پد فیزیوتراپی و بدون پد

دستگاه یون تراپی و سم زدای foot spa (فوت اسپا) در دو مدل با پد فیزیولوژی و بدون پد طراحی شده است. درمان سم زدایی و استفاده دو نفر همزمان در هردو مدل مشابه بوده و عملکرد آن ها هیچ تفاوتی ندارد. اما مدل دوم که پد فیزیولوژی دارد، این امکان را به شما می دهد که از دو دستگاه در یک دستگاه بهره ببرید. این پدها برای نقاطی از بدنتان که احساس درد و ناراحتی دارد مانند جلسات فیزیوتراپی عمل میکند و با جریان کنترل شده و مناسب الکتریکی کمک به التیام، درمان و کاهش درد شما خواهند کرد. عملکرد این پد ها طی تجاربی که به دست ما رسیده بسیار قابل قبول بوده و می توان اذعان داشت برای بسیاری از مصرف کنندگان دستگاه رضایت بخش بوده است.

فواید سم زدایی چیست؟

  • مقاومت در مقابل بیماری ها، از طریق تقویت انرژی سلولی
  • بهبود سوخت و ساز و افزایش گردش خون
  • تخلیه سموم عصب های سیناپسی، ماهیچه ها، مفاصل و جلوگیری از آسیب مستقیم به سلولهای عصبی
  • حفظ زیبایی پوست و صورت
  • کاهش التهاب های پوست
  • عملکرد عالی در از بین بردن چربی کبد
  • از بین بردن ورم پا
  • رفع بی اشتهایی
  • تسکین علایم بیماریهای نقرس، تورم مفاصل، سر درد
  • درد های عضلانی و استخوانی، دردهای ناحیه کمر و مثانه
  • تعادل قند خون
  • غیر فعال کردن ویروسها، باکتریها، مخمرها و قارچ ها
  • تسکین آلرژی فصلی
  • بهبود توانایی و ایمنی و تقویت عملکرد بدن
  • پاکسازی خون و حفظ تعادل بدن
  • تنظیم غدد درون ریز تنظیم کننده قند و چربی خون
  • بهبود خواب
  • افزایش انرژی بدن به علت تخلیه اسیدهای مضر
  • برطرف کننده یبوست
  • کنترل چربی
  • حذف مواد زائد مانند بوتیریک، کربنیک، اوریک، اسید لاکتیک
  • اثر مثبت در کاهش وزن
  • افزایش سطح اکسیژن رسانی
  • بهبود درد های ناحیه زانو

 

  • شوک سبک الکتریکی به اندام مختلف بدن و تحریک سازی آنها برای دفع سموم
  • کنترل اثرات مخرب رادیکالهای آزاد
  • تولید یون های منفی و قلیایی کردن بدن: دستگاه سم زدایی عملکردی مشابه قدم زدن در کنار ساحل دریاست، با این تفاوت که پاها مستقیما با یونهای منفی تولید شده در ظرف آب در تماس هستند. بدین صورت که با الکترولیز آب میلیونها بار منفی از طریق لایه اپیدرم پا عبور کرده و وارد بدن شده و  یون های با بار منفی هیدروژن از محلی که غلظت پایینی دارد (آب) به داخل بدن که غلظت بیشتری دارد، حرکت می کند.
  • افزایش سطح یونهای منفی باعث بهبود عملکرد اعصاب و سرزندگی بیشتر میگردد
  • تحریک غشاء سلولی با کمک سدیم و پتاسیم، بدین تریتیب که دستگاه با افزایش پتانسیل غشاء سلولی تراکم آن را به ۷۰ تا ۹۰ درصد می رساند و سلول ها به خوبی می توانند مواد سمی را دفع کنند.

 

تغییر رنگهای به وجود آمده در آب به چه معناست؟

یکی از مهمترین قسمت های درمان با دستگاه سم زدای فوت اسپا تشخیص تغییر رنگ آب حین و پس از درمان است. در ادامه می توانید تک به تک مشاهده کنید که هر رنگ دقیقا به چه علتی به وجود آمده و علت را دریابید:

  • زرد مخلوط سبز: تصفیه از کلیه و مثانه، مجاری ادراری
  • کف سفید رنگ (حباب): دستگاه تنفسی و لنفاوی
  • سبز تیره: کیسه صفرا
  • سیاه: کبد، الکل، دستگاه تنفسی
  • طوسی: فلزات سنگین
  • قهوه ای: تصفیه از کبد، سلول های مرده دخانیات
  • ذرات مانند پنیر سفید: ضایعات اسیدی مثل اوریک و لاکتیک و اسید چرب
  • نارنجی: مفاصل
  • لکه های قرمز: لخته خون

موارد استفاده دستگاه یون تراپی Foot Spa

علاوه بر موارد مصرفی که در ادامه برای دستگاه یون تراپی بیان کردیم به طور قطع این دستگاه قابلیت استفاده خانگی نیز دارد و می توانید به سادگی از آن بهره ببرید.

  • کلیلنیک ها، مراکز درمانی و سلامت
  • سالن های آرایشی و زیبایی
  • باشگاه های ورزشی و بدنسازی
  • مراکز ماساژ درمانی
  • مراکز زیبایی

چه کسانی مجاز به استفاده از دستگاه سم زدایی نیستند؟

با توجه به اینکه دستگاه سم زدایی دارای تاییده CE اروپا می باشد لذا استفاده از آن کاملا ایمن و بی خطر بوده و هیچ گونه منعی برای هیچ کس ندارد. با این حال استفاده از این دستگاه در افراد زیر توصیه نمی شود.

  • کودکان زیر ۸ سال
  • بیماران به مبتلا به صرع
  • خانم های باردار
  • افرادی که در ناحیه پا زخم دارند
  • عمل جراحی پیوند عضو انجام داده اند.
  • تحت درمان شیمی درمانی یا پرتودرمانی قرار گرفته اند.
  • در بدن آنها جسم خارجی (ایمپلنت ها، وسایل الکترومغناطیسی و پلاتین) کار گذاشته شده است
  • در قلب آنها باتری و یا بالن کار گذاشته شده است

چند وقت یکبار باید از دستگاه سم زدایی پا استفاده کنیم؟

به طور کلی می توان این گونه بیان کرد که حداکثر استفاده در افراد 10-65 ساله یک روز در میان بوده و تعداد جلسات می تواند تا 14 پیش برود. همچنین پس از اتمام جلسات در صورت نیاز می توانید با ایجاد وقفه ای سه هفته ای مجدد درمان را انجام دهید.

برای افراد بالای 65 سال هر سه روز یکبار می توان از دستگاه یون تراپی استفاده کرد و تعداد جلسات نیز می تواند به 14 برسد. لازم به ذکر است که وقفه درمان برای این افراد 4 هفته بوده و پس از آن در صورت نیاز می توانند درمان را از سر بگیرند. به طور معمول بهبود سلامت فرد تا چند روز پس از سم زدایی قابل احساس است.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

اگر به دنبال دستگاه‌های پاکسازی پوست در خانه هستید، در این مقاله قصد داریم به شما چندین گزینه برای رسیدن به پوستی تمیز و مرتب در خانه را معرفی کنیم.

با توجه به نیازهای مختلف پوست و مراحل پاکسازی، می‌توانید از دستگاه های پاکسازی پوست در خانه استفاده کنید.

1- قلم پاکسازی پوست: قلم پاکسازی صورت یا فیس براش یکی از ابزارهایی است که برای پاکسازی روزانه مناسب است. این قلم با حرکات نرم و ملاحظه‌گرانه بر روی پوست، کمک به از بین بردن لایه‌های زائد پوست و خراشیدگی‌های سطحی می‌کند.

2- شوینده‌ها: انواع شوینده‌های پوستی نیز می‌توانند در پاکسازی پوست مفید باشند. می‌توانید از شوینده‌های ملایم و مناسب برای نوع پوستتان استفاده کنید تا آلودگی‌ها، چربی‌ها و آرایش را به خوبی بردارید.

3- دستگاه میکرودرم: این دستگاه با استفاده از سوزن‌های ریز و روشن‌کننده، به پوست کمک می‌کند تا لایه‌های مرده را از بین ببرد و سطح پوست را صاف و تازه کند.

4- اتوی صورت: این دستگاه با استفاده از امواج فراصوت، کمک به پاکسازی عمیق‌تر و از بین بردن آلودگی‌ها، چربی‌ها و جوش‌ها می‌کند. با تنظیم سرعت و شدت امواج، می‌توانید بهترین نتیجه را برای پوست خود داشته باشید.

5- اسکین اسکرابر: این دستگاه با حرکات مکانیکی و استفاده از سری برس‌های نرم، به پوست کمک می‌کند تا لایه‌های مرده و آلودگی‌ها را برداشت کند و پوست را تمیز و شفاف کند.

ابزار های پاکسازی پوست

فیس براش 

با استفاده مداوم و نادرست از براش پاک کننده صورت، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. بنابراین، برای استفاده بهینه و ایمن از این ابزار، توصیه می‌شود راهنمایی تولید کننده و نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. استفاده مکرر: استفاده بیش از حد از براش پاک کننده صورت می‌تواند باعث خشکی و آسیب به پوست شود. بهتر است این ابزار را دو روز در هفته یا به توصیه تولید کننده استفاده کنید.

2. فشار مناسب: در هنگام استفاده، فشار مناسبی را روی پوست اعمال کنید. استفاده از فشار زیاد می‌تواند باعث تحریک و آسیب به پوست شود. همچنین، از حرکات دورانی و ملایم استفاده کنید تا پوست را به طور ملایم و لطیف پاک کنید.

3. پوست خشک: اگر پوست شما خشک است، استفاده از براش پاک کننده صورت را به حداقل برسانید و در صورت لزوم از محصولات مرطوب کننده پوست استفاده کنید تا پوست شما رطوبت کافی را داشته باشد.

4. عدم استفاده همزمان با روش‌های دیگر: در طول استفاده از براش پاک کننده صورت، بهتر است از روش‌های دیگری مانند اسکراب لایه بردار خودداری کنید. این روش‌ها ممکن است باعث تحریک و آسیب به پوست شوند.

5. پوست حساس: در صورتی که پوست شما حساس است، بهتر است قبل از استفاده از براش پاک کننده صورت، با پزشک مشورت کنید. او می‌تواند شما را راهنمایی کند و نکاتی را به شما بدهد تا در استفاده از این ابزار بهتر عمل کنید.

استفاده از براش پاک کننده صورت می‌تواند به تمیزی و آرایش پوست شما کمک کند، اما بهتر است همواره از این ابزار با دقت و طبق توصیه‌ها استفاده کنید تا به پوست شما آسیبی نرسانید.

نکات خرید فیس براش 

در بررسی بهترین فیس براش، باید به چند خصوصیت کلیدی توجه کنیم:

1. نرمی موها: فیس براشی که برای پوست صورت استفاده می‌شود، باید موهای نرم و ملاس داشته باشد تا در حین استفاده از آن به پوست صدمه نرساند.

2. سازگاری با نوع پوست: هر پوست نیازهای خاص خود را دارد، بنابراین بهتر است فیس براشی را که برای نوع پوست شما مناسب است انتخاب کنید. برای پوست چرب، فیس براش با موهای نرم و تمیز کننده عمیق می‌تواند مناسب باشد، در حالی که برای پوست خشک، موهای نرم و مرطوب کننده می‌تواند بهترین گزینه باشد.

3. تنظیم سرعت: فیس براش‌هایی که قابلیت تنظیم سرعت دارند، به شما امکان می‌دهند سطح مناسبی از حرکات و فشار را بر روی پوست صورت خود اعمال کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا استفاده بهینه و مطمئنی از فیس براش داشته باشید.

4. ضمانت‌نامه و کیفیت: بهتر است از برندهای معتبر و با صداقت برای خرید فیس براش استفاده کنید. برندهای مطرح و با تجربه اغلب ضمانت‌نامه‌هایی ارائه می‌دهند که در صورت هرگونه مشکل در دستگاه، شما را پوشش می‌دهد.

5. آسان برای استفاده: فیس براشی را انتخاب کنید که طراحی آن آسان و ساده باشد و شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

با توجه به این خصوصیات، شما می‌توانید بهترین فیس براش را برای خود انتخاب کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران را مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که فیس براش انتخابی شما مناسب است.

اتوی صورت

اگر میخواهید از اتوی صورت خانگی استفاده کنید، بهتر است قبل از هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید. او میتواند بررسی کند که آیا استفاده از اتوی صورت برای شما مناسب است یا خیر. همچنین، در هنگام استفاده از اتوی صورت باید به نکات زیر توجه کنید:

1. پاکسازی پوست: قبل از استفاده از اتوی صورت، پوست خود را به طور کامل پاک کنید. این اقدام میتواند به بهبود عملکرد دستگاه کمک کند و جلوی ایجاد آلودگی و عفونت را بگیرد.

2. راهنمایی تولید کننده: همیشه دستورالعمل و راهنمایی تولید کننده را به دقت مطالعه کنید. هر دستگاه ممکن است ویژگی‌ها و نحوه استفاده خاص خود را داشته باشد. بررسی کنید که چگونه اتوی صورت را روشن و خاموش کنید و چگونه تنظیمات مختلف را اعمال کنید.

3. تنظیمات مناسب: قبل از استفاده از اتوی صورت، مطمئن شوید که تنظیمات صحیح را اعمال کرده‌اید. اتوی صورت معمولاً دارای تنظیمات مختلفی برای شدت و حرارت است. بررسی کنید که کدام تنظیمات برای نوع پوست و نیازهای شما مناسب است.

4. حرکات صحیح: در هنگام استفاده از اتوی صورت، به حرکات صحیح توجه کنید. حرکات دورانی و ملایم را در نواحی مورد نظر انجام دهید. اجتناب کنید از فشار زیاد یا حرکات سریع و تکان دهنده که ممکن است به پوست آسیب برسانند.

5. مراقبت پس از استفاده: بعد از استفاده از اتوی صورت، پوست خود را به طور کامل شستشو دهید و از محصولات مرطوب کننده و آرامش بخش برای تسکین پوست استفاده کنید.

مزایا درمااف 

استفاده از اتو صورت دارای مزایا و معایب خاصی است که می‌توان با آنها آشنا شد.

از جمله مزایای استفاده از اتو صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. رفع لک‌های پوستی: استفاده منظم از اتو صورت می‌تواند به کاهش لک‌های پوستی کمک کند و پوست را روشن و یکنواخت کند.

2. جوانسازی و پاکسازی پوست: بخار آبی که از اتو صورت تولید می‌شود، بازکننده منافذ پوست است و می‌تواند به پاکسازی عمقی پوست کمک کند و به روز شدن سلول‌های پوست را تسریع دهد.

3. درخشندگی و روشن شدن پوست: استفاده از اتو صورت می‌تواند بازتاب نور روی پوست را افزایش داده و پوست را براق و درخشان کند.

4. رفع افتادگی و پیری زودرس پوست: بخار آبی که اتو صورت ایجاد می‌کند، می‌تواند به تقویت الاستین و کلاژن پوست کمک کند و از افتادگی و پیری زودرس پوست جلوگیری کند.

5. لیفتینگ و سفت شدن ماهیچه‌های صورت: استفاده از اتو صورت می‌تواند به سفت شدن و لیفتینگ پوست کمک کند و به شکل دهی به ماهیچه‌های صورت کمک کند.

معایب درمااف

اما همانطور که همیشه وجود دارد، استفاده از اتو صورت همراه با معایبی نیز همراه است. به معایب زیر توجه کنید:

1. از بین بردن چربی پوست: استفاده از اتو صورت ممکن است باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوست شود و باعث خشکی پوست گردد. بنابراین، پس از استفاده از اتو صورت، استفاده از یک مرطوب کننده مناسب برای جبران ترطیب پوست ضروری است.

2. ایجاد عوارض برای پوست‌های حساس: اتو صورت ممکن است برای پوست‌های حساس عوارضی مانند قرمزی و تحریک ایجاد کند. بهتر است قبل از استفاده مداوم، تست روی پوست انجام داده و واکنش پوست را بررسی کنید.

3. امکان آسیب به پوست صورت: استفاده نادرست ااز اتو صورت ممکن است به پوست صورت آسیب برساند. برای جلوگیری از این مشکل، حتماً دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده را به دقت دنبال کنید و از فشار و دمای مناسب استفاده کنید.

در نهایت، قبل از استفاده از اتو صورت، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا ببینید آیا استفاده از این دستگاه مناسب برای نوع پوست شماست یا خیر.

روش استفاده از اسکین اسکرابر 

با دستگاه اسکین اسکرابر برای پاکسازی، لیفت و تغذیه پوست صورت می‌توان تجربه‌ای خوب از مراقبت و زیبایی پوست داشت. روش استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و می‌توانید به راحتی به خانه خود راه یابید.

برای پاکسازی صورت با اسکین اسکرابر، ابتدا صورت خود را بشویید تا از آلودگی‌ها و آرایش پاک شود. سپس دستگاه را روشن کنید و حالت ultra یا clean را انتخاب کنید. با دستگاه را افقی و با زاویه ۴۵ درجه از پایین به بالا حرکت دهید. این حرکت‌ها بهترین نتیجه را برای پاکسازی عمقی پوست به ارمغان می‌آورند. مدت زمان پاکسازی معمولاً بین ۳ تا ۵ دقیقه است و توصیه می‌شود هر هفته یک یا دو بار این روش را انجام دهید. برای دستیابی به نتایج بهتر، می‌توانید کاتالوگ دستگاه را مطالعه کنید و راهنمای استفاده را دنبال کنید.

اگر قصد دارید از اسکین اسکرابر برای لیفت صورت استفاده کنید، کرم لیفتینگ مورد نظرتان را روی سطح پوست تمیز بمالید. سپس دستگاه را روشن کنید و حالت ultra را انتخاب کنید. قسمت صاف پشت تیغه را روی پوست قرار داده و با حرکات یکنواخت، دستگاه را حرکت دهید. این حرکات به پوست کمک می‌کنند تا سفت و لیفت شود و اثری جوانسازی به آن ببخشید.

اما اگر قصد دارید از اسکین اسکرابر برای تغذیه سرم ها یا کرم های پوستی استفاده کنید، ابتدا کرم یا سرم مورد نظر خود را بر روی سطح پوست بزنید . سپس دستگاه را روشن کنید و حالت nutrition را انتخاب کنید. پشت تیغه را روی پوست قرار داده و به آرامی حرکت دهید تا محصول مراقبتی کاملا جذب شود. این حرکات به پوست کمک می‌کنند تا تغذیه و مرطوب شود و حالتی سالم و تازه به آن ببخشد.

دستگاه لیفت و جوانسازی خانگی 

دستگاه لیفت و جوانسازی صورت یکی از بهترین راه‌هایی است که من تا حالا به آن روی آورده‌ام. این دستگاه‌ها با هدف جوانسازی پوست استفاده می‌شوند و نتایج بسیار قابل توجهی را به ارمغان می‌آورند.

یکی از دستگاه‌های لیفت و جوانسازی صورت RF است. این دستگاه با استفاده از فرکانس‌های رادیویی، به طور عمیق در پوست نفوذ می‌کند و باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شود. همچنین، دستگاه لیفتینگ صورت و مینی هایفو سه کاره و مینی هایفو ۴ کاره نیز دستگاه‌های بسیار مناسبی هستند که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. مینی آراف هم یکی از بهترین برندهای دستگاه‌های لیفت صورت است که در بازار وجود دارد. این دستگاه البته فقط یکی از راه‌های لیفت صورت است و شما می‌توانید از دیگر روش‌ها نیز استفاده کنید.

مزایای استفاده از دستگاه لیفت صورت بسیار زیاد است. جوانسازی پوست، رفع چین و چروک صورت، سفت شدن پوست، افزایش آبرسانی پوست و کنترل چربی پوست از جمله مزایای این دستگاه‌ها هستند. همچنین، استفاده از این دستگاه‌ها منجر به تقویت پوست و افزایش اعتمادبه‌نفس شما خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه‌های لیفت صورت نیز مقرون به صرفه هستند و می‌توانند برای شما نتایج بسیار خوبی به ارمغان بیاورند.

اگر قصد دارید پوست صورتتان را جوان و شاداب کنید، پیشنهاد می‌کنیم از دستگاه های پاکسازی پوست از فروشگاه تجهیزات کلینیکی استفاده کنید. نتایج آن قابل توجه خواهد بود و شما می‌توانید به اعتمادبه‌نفس بیشتری در زندگی روزمره خود دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 17 خرداد 1403
.

 

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد dentalguide.ir لطفا به بازدید از وب سایت ما.

کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از پزشک

یک پزشک ماهر(نام گونگ مین) پس از اینکه متهم به قصور پزشکی شد مجبور به ترک کار در بیمارستان می شود. یک پزشک ماهر که همیشه مراقب بیماران خود است اما پس از وقوع حادثهای مجبور است بیمارستان را ترک کند. اگر بارداری پرخطر دارید، متخصص زنان و زایمان ممکن است آزمایشهای خاصی را به شما ارائه دهد. اگر به این پلتفرمها دسترسی دارید، با پستهای نشاطآور در مورد مسائل مربوط به سلامت زنان یا اشتراکگذاری داستانهای جذاب دیگران در این زمینه، اهمیت سلامت زنان را یادآوری کنید. 2- کسب اطمینان از اینکه زنان و مردان دسترسی برابر به کل گستره مشاغل دولتی دارند و ایجاد ساز و کارهایی در ساختارهای دولتی به منظور کنترل و پیشرفت در این زمینه . مجله استاندارد پرستاری مجلهای حرفهای شامل مقالات پژوهشی، اخبار و اطلاعات مشاغل در زمینه پرستاری است که به صورت هفتگی منتشر میشود. تجهیزات نظارت و مراقبت بیمار شامل دستگاه های اندازه گیری مثل دستگاه فشارخون، دماسنج، نمایشگر ضربان قلب و غیره می شود. دانشگاه طب سنتی ارمنستان University Of Traditional Medicine در استان ایروان طیف وسیعی از دوره های دندانپزشکی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دانشگاه های دندانپزشکی ارمنستان در شهر ایروان پایتخت این کشور واقع شده اند.

کیفیت آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی در کشور ارمنستان بسیار بالاست. که به عنوان قطب آموزشی پژوهشی درمانی در جنوب استان به شهرهای مختلف استان خراسان خدمت رسانی می کند.این بیمارستان در زمینی به مساحت ۸۰ هزار و زیر بنای ۲۴ هزار متر مربع در هفت طبقه با حضور دکتر قاضی زاده وزیر وقت بهداشت افتتاح شده است.این بیمارستان علاوه بر یک مرکز درمانی جنرال و درجه یک با بهترین و مجهز ترین امکانات و تجهیزات پزشکی و رفاهی ، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و پژوهشی استان خراسان وظیفه آموزش های بالینی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد را بر عهده دارد.واحد توسعه تحقیقات بالینی این بیمارستان در بین دانشگاههای هم تیپ رتبه دوم کشور را در سالهای اخیر کسب کرده است. کیفیت بالای آموزش در کنار هزینه های مقرون به صرفه، دانشگاه های ارمنستان را بسیار معروف کرده است. همچنین قدرت عضلانی و تعادل را بهبود می بخشند و خطر افتادن را کاهش داده و به همین خاطر از خطر شکستگی می کاهند.

همچنین دولت ملزم به تدارک سیستم وکالت و گروه مشاوره برای حمایت از حقوق زنان و اصلاح نابرابریها است. برند اسپریبرند اسپری تاخیری یکی از مهم ترین عامل های شناسایی سازگاری یا عدم سازگاری سیستم بدنی فرد (سیستم عصبی آلت تناسلی) در استفاده از اسپری می باشد. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد. روزنامهنگاری جنگ یکی از زیرمجموعههای اخبار بینالمللی است هرچند که پوشش اخبار جنگ ممکن است برای رسانههای یک کشور به شکل ملی باشد. در ماههای ابتدایی سال ۲۰۲۰ که کروناویروس راه خود را به اخبار و رسانههای جهان باز میکرد، همزمان انتشار اخبار دروغین نیز پرطرفدار بود. همه خدمات سلامت مربوط به زایمان طبیعی در بیمارستانهای عمومی رایگان است و در مورد سزارین غیرضروری، دکتر متخصص و رییس بیمارستان هر دو با تنبیه جزایی روبرو خواهند شد و سازمانهای خدمات درمانی هزینه آن را بازپرداخت نخواهند کرد. کشور ارمنستان در مقایسه با کشورهای اروپایی دوره های تحصیلی مختلف را با شهریه های کمتر و کیفیت بالای آموزشی ارائه می دهد.

حقیقت ممنوع در مورد پزشک که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

کشور ارمنستان دارای محیطی آرام و مطلوب می باشد و برای بسیاری از دانشجویان دلپذیر است. دولت این کشور نیز برای بهبود وضعیت زنان در محل کار و جامعه برنامههای بسیاری را تصویب کردهاست. مدارک تحصیلی کشور ارمنستان در بسیاری از کشورهای دنیا مورد تایید و معتبر می باشند. مراجعه به کلینیکهای دندان پزشکی معتبر و مجهز، مراجعه بهموقع برای دریافت خدمات، رعایت اصول مراقبت از دهان و دندان و در نهایت دنبالکردن دستورالعملهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات دریافتی همگی در میزان رضایت شما از انواع روشهای درمان دندان و خدمات زیبایی دندان مؤثر خواهد بود. افرادی هم که در کلینیک ها مشغول به کار هستند، معمولا حقوق ثابتی داشته و البته ممکن است درصدی بابت حق عمل دریافت کنند. این دوره ها نیز حدودا 1 تا 3 سال به طول می انجامد. استفاده از این روش برای انجام درمانهای زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد. درمان با این روش در یک جلسه انجام میشود و عوارض جانبی خاصی بجز قرمزی و تورم موقت پوست ندارد. اگر از قرص کلسیم استفاده میکنید، بهترین زمان برای مصرف این قرص در شب است. ✔ اگر داروی خاص مصرف میکنید به پزشک اطلاع دهید.

نحوه خرید (الف) پزشک On A Tight مالی

یک دندانپزشک، که گاهی به نام جراح دندان یا عالمی شناخته میشود یک درمانگر است که حیطه تخصص آن در بررسی علائم، پیشگیری و درمان دندان و لثه است. آسیب به سلولها باعث تحریک تولید پروتئینهایی به نام کلاژن میشود. به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفادههای آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن یا آسیب زننده بودن استفادههای مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمنتر از جراحیهای زیبایی است. وقتی سلولهای لایهی هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی میشوند. چون امواج پرانرژی فراصوت روی لایهی خاصی از پوست متمرکز هستند، به لایههای بالایی و زیرین ناحیهی مورد هدف، آسیبی وارد نمیشود. بایگانیشده از اصلی در ۹ ژوئیه ۲۰۱۴. این بیماری میتواند عامل اصلی ابتلا به سرطان رحم باشد. رشته دندانپزشکی جزو پراهمیت ترین رشته ها می باشد و سالانه متقاضیان بسیاری جهت تحصیل در این رشته اقدام می نمایند. تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان شامل دوره های تئوری و عملی و کار در بیمارستان ها و کلینک ها می باشد. همچنین این دانشگاه ها دارای انجمن ها و اتحادهای دانشجویی مختلفی نیز هستند.

در سال ۲۰۱۴، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیهی خط گردن و بالای سینه نیز تایید کرد. دسترسی به خریداران بالقوه جدید، افزایش قابل توجه فروش را به دنبال خواهد داشت. دانشجویان در طول دوره تحصیل خود هم دروس تئوری و هم عملی خواهند داشت. دوره دندانپزشکی در ارمنستان یک دوره تحصیلی 5 ساله است. خواندن دندانپزشکی در ارمنستان یکی از اصلی ترین رشته هایی است که در دانشگاه های ارمنستان مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار می گیرد. در دهه ۸۰ خورشیدی تعدادی از روزنامههای ایران به بهانه دروغ سیزده یا دروغ اول آوریل به انتشار اخبار جعلی در صفحات toothhealth.ir اصلی خود پرداختند. با این وجود لیفت جراحی در مقایسه با هایفو تراپی لیفت بیشتری داشته و در صورت نداشتن منع پزشکی انتخاب اول میباشد. سه دندان آخر در طرفین فکهای بالا و پائین ، دندانهای آسیای بزرگ هستند که شمار آنها جمعا“به دوارده عدد میرسد که به ترتیب آسیای اول ، دوم ، سوم نامیده میشوند. 3D Systems همچنین طیف وسیعی از پرینترهای سه بعدی Material Jetting را ارائه می دهد، فناوری که آنها آن را MultiJet نامیده اند، مانند ProJet MJP 5600، که به رنگ Stratasys نیست، اما همچنین می تواند برای تولید نمونه های اولیه مختلف، با مواد الاستیک یا سخت استفاده شود.

سپس از یک دستگاه دستی استفاده می کنند که امواج اولتراسوند را در فواصل کوتاه منتشر می کند. جهت آگاهی از هزینه های زندگی و تحصیل دندانپزشکی در ارمنستان، مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی، شرایط تحصیل و پذیرش دندانپزشکی در ارمنستان و دانشگاه های ممتاز جهت تحصیل دندانپزشکی تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این جدول نمره ۱ به معنای ناراضی و ۵ به معنای کاملاً راضی است ایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال ۲۰۰۹ با کاربرد لیفت ابرو تایید شد. شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت باشد، اما این گونه نیست. سدان مد همیشه سعی کرده است تا در حد توان و امکانات خود، تجهیزات پزشکی با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. در جدول زیر، اعداد آبی کمترین رتبه را دارند و اعداد قرمز بالاترین رتبه راهنمای دندانپزشکی (بعد) را نشان میدهند. داوطلبان پس از آن امکان شرکت در دوره های تحصیلات تکمیلی را دارند. افزایش سطح انسولین میتواند تولید تستوسترون را بالا ببرد و منجر به علائمی مانند آکنه، هیرسوتیسم (رشد بیش از حد مو) و اختلالات خلقی شود. سیمین بهبهانی در طول زندگیاش بیش از ۶۰۰ غزل سرود که در بیست کتاب منتشر شدهاند.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی
ت : شنبه 12 خرداد 1403
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی